Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 i natt i 2 tiden begynte gullet å oppføre seg rart.(han er 8 mnd)han vikke sove, og ville ikke ha pupp. lå bare tett inntil meg å så rett fram uten å si noe. plutselig begynte han å spy, og det var tydelig at dette var vondt for han. men han slutta fort å grine, og bare sutra i stedet. plutselig fikk han høy feber, og hele han begynte å skjelve. hadde over 39 i feber. spydde også mange flere ganger. ringte legevakten, og di sa eg skulle gi han paracet og kle av han. hjlap litt, og han sovna i 5 tiden.våkna igjen litt før 8, og siden da har han bare skreke. ville ikke ha grøt, og bare beit i puppen. har enda feber. i går var han i toppform,så lure på om han har reagert på noe av det han har spist. fikk hjemmelaget maisgrøt i går for første gang, kan det være den?består av maismel og vann.til middag fikk han spaggetti og spaggetisaus, sausen er laget av tomatpure og nutramigen.fått dette en gang før, men reagerte ikke da. tusen takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 glemte å skrive at han har melkeinntoleranse og ellers er overfølsom mot det meste. sovnet i går kveld kl 7 , sov til halv 11, fikk pupp da, og sov videre til ca kl 2. etter det har han sovet max 2 timer. prøvte å gi han mme nå, men bare skreik. pupp ville han ikke ha. fikk i han til hjemmelaget eplemos av kokte epler, men ikek mye. nå prøver faren å vogga han litt i søvn og synger...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Han kan ikke ha fått influensa da? er akkurat sånn jeg har fått det, plutselig (som om noen skrudde på en bryter) så begynte jeg å spy, høy feber- etc etc. Har selv endel matallergier, men har ikke blitt sånn dårlig som du beskriver. Men nå er jo HS åpen, så ring og spør du :-D God bedring til gutten din.
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Jeg tror neppe dette er en allergisk reaskjon, men heller sykdomstegn. Jeg ville sett an en dag og tatt ham med til lege i morgen dersom han fortsatt hadde feber og ikke ville spise/drikke. Gutten min har også sensitiv mage og kaster ofte opp i forbindelse med sykdom. Ikke tåler han penicillin heller. Spyr som en gris...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå