Hidjey Skrevet 11. februar 2007 #28 Skrevet 11. februar 2007 Skal flytte dit igjen Men jeg sliter litt da, skal studere, men vet ikke helt hva enda. Så må jeg søke mini inn i barnehage, og vil helst ha han i en barnehage i nærheten av hvor vi skal bo, men vet ikke helt hvor vi skal bo enda. Herregud for et mikkmakk!
*toppris* Skrevet 11. februar 2007 #29 Skrevet 11. februar 2007 hehe, skal ikke være lett nei;) må jo først og fremst komme inn på skole, så har evt studentbergen noen ordninger med forskjellige barnehager, oxo er du prioritert pga du er alene... bosted kommer jo etter studier da:) hehe... null ideer?
SK&Maylen Skrevet 11. februar 2007 #30 Skrevet 11. februar 2007 Men vi har jo postkasser de fleste innoåpp her da, eneste er at da er du ikkje sp anonym lenger!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #31 Skrevet 12. februar 2007 Ja kanskje en annen dag, nå må jeg finne senga for skal tidlig opp i morgen. Klem (";)
Hidjey Skrevet 12. februar 2007 #32 Skrevet 12. februar 2007 Hm, men jeg flytter jo dit uansett om jeg komme inn på skole eller ei... Men det er ikke lett nei. Har sett noen fine studentboliger i sentrum som jeg vil søke på, familieleiligheter. Men jeg kan jo ikke søke før jeg har skoleplass, og det vet jeg jo ikke før langt ut i juli. Og jeg må jo ha barnehageplass før den tid. OG jeg liker jo å vite hvor jeg skal bo liksom. Får jeg drømmeleiligheten nå så flytter jeg jo... Nei, dette var ikke mye lett nei..
SK&Maylen Skrevet 12. februar 2007 #34 Skrevet 12. februar 2007 Det hr faktisk starta no, det hadde eg glemt det!
*toppris* Skrevet 12. februar 2007 #35 Skrevet 12. februar 2007 du har jo muligheten til dagmamma i mellomtiden da?
Hidjey Skrevet 12. februar 2007 #36 Skrevet 12. februar 2007 Ja, min tante skal heldigvis pensjonere seg i april, så da kan hun hjelpe meg. Eller, hun skal jobbe 1 dag en uke og to dager en uke, men det skal nok gå opp.. Vet ikke om det er barnehager som tar inn så små barn heller jeg? Han blir ikke 1 år før 5. oktober
SK&Maylen Skrevet 12. februar 2007 #38 Skrevet 12. februar 2007 Eg berre spise ingenting eg! Men flink e du, eg kan ete appelsin imorra!!
Hidjey Skrevet 12. februar 2007 #39 Skrevet 12. februar 2007 Skal skrive handleliste også i morga. FlinkisHege!
SK&Maylen Skrevet 12. februar 2007 #40 Skrevet 12. februar 2007 Slettes ikkje verst frøken, koffor tyte vi her istedenfor på msn egentlig?
*toppris* Skrevet 12. februar 2007 #41 Skrevet 12. februar 2007 men da går det jo... er noen bhg som gjør det, men hvilke har eg ikke peil på... man kan ikke snakke med kommunen etc da? De hr vel en oversikt?
Hidjey Skrevet 12. februar 2007 #42 Skrevet 12. februar 2007 Jo, jeg får få futt i rævva i morgen. Men det er ikke sikkert jeg får søke siden han ikke er folkeregistrert i den kommunen. For et mikkmakk! Får ta en ringerunde i morgen..
*toppris* Skrevet 12. februar 2007 #43 Skrevet 12. februar 2007 hehe, skal ikke være lett:) du må ha lykke til da!! oxo er et bare å sende en pm når du nærmer deg, høhø... nye beskjentskper er bare knall:) lalletid her:) zzzzzzzzz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå