Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe....

Er så spent på hva som skjer videre... Kan vel si at etter at jeg sluttet på p-pillene så kjøpte jeg en kondom pk til sambo (vel til meg og da...) hehe... Men det var for å vise han at jeg faktisk respekterer hans ønske om at ikke er klar eller er helt villig ennå...Hva det en nå er for at han ikke vil da...

Vel har nå to kondomer jeg fra denne pk jeg kjøpte i nov...vi hadde ikke sex så ofte før men begynner å ta seg opp igjen nå... SÅ det jeg er spent på nå er om han kommer til å kjøpe eller om at jeg må gjøre det...Tror jeg kommer til å bestille løpet av uken og gjemme dem, sånn i tilfelle...

Uff ble masse rot her nå... hehe... Det jeg mener er om vi kommer til å ha sex uten beskyttelse etter disse to kondomene som er igjen eller ikke...Såååå spent altså... Men vi får se, tror selv det ikke blir noe uten beskyttelse, men det er lov å håpe=o) hehehe....

Klem til alle sammen=oD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en spennende tid du går i møte! Det er jeg som må minne han på å kjøpe; vi kjøper i butikken, men han tar som regel pakken ned fra hyllene og legger de oppå kassabåndet.. hihi...

Nå er det shosan eller hva den nå heter, ganske tynn sak.

BabyCakes: hvor bestiller du kondomer hen? På nett? Kan jeg få adressen?

I morgen har jeg fortalt han at vi må snakke om prevensjon, hvilken type vi skal bruke fremover..

Nå de siste gangene har vi hatt oss ganske lenge uten kondom, før den kommer på etter hvert. Spurte han om han tenkte mye på det/var bekymret... hehe... men han sa at han pleide å tenke litt på det i etterkant, men ikke hele tiden.. bare rett etter sex...lurer på om jeg skal tørre å spørre om når han kan tenke seg å bli prøver.. men tror ikke jeg tør.... vil bare bli så lei meg fordi jeg vet han svarer at han ikke er klar....og hva er vitsen med å spørre da? Når jeg likevel vet svaret?

Jeg har litt lyst til å kjøpe ladycomp/babycomp/pearly.. men den er jo ganske dyr, selv hvis en kjøper brukt.... (ny testsak selvsagt). Han er positiv til dette!

Dersom han virkelig vil at jeg skal begynne på pillen igjen, gjør jeg det for en periode.... kan også tenke meg pessar, men den er vel ganske dyr den også, inkl gyn-undersøkelsen en må ha...

Sambo snakket om en p-pille for mannen som snart komemr på markedet, men hva er "snart" da? Alt er relativt...

Han spurte også når jeg venta TR neste gang og det aner jeg jo ikke siden denne syklusen kommer til å være ufattelig lang, men han skal iallefall få beskjed!

Men sex uten kondom er helt fantastisk, og med pillen er det heller ikke det samme! Uten noen ting er rett og slett utrolig!

God natt jenter!

Skrevet

Heihei....

Jeg har bestilt gjennom kondomeriet.no... kommer diskret på posten/ i postkassa.=o) hehe....

Tror sambo også har falt sin "elsk" på shosan...eller hva det nå heter...Jeg kjøpte en så 12 pk ass. Med 6 forkjellige kondomer i...hehe...Visste ikke hvilket merke han foretrekker så måtte jo kjøpe en med forkjellige... Vi har aldri brukt kondom men først nå vi har gjort det da... Ekkelt.... Føler ikke som om jeg har sex med min kjære men med en annen...Rart selv om det er han...hehe...*kløsegihodet*

Sambo vil nok helst at jeg starter på pilla igjen...forstår jo han men vil ikke *trasser*...(lært av sønnen vår...hehe)

Men denne p-pilla for menn har det vært snakk om lenge, men tror den er på markedet om...tjaaaa, hva skal jeg si...om 3-4 år kanskje om ikke før...

Så siden sambo skal bort på Valentine så er jeg alene denne kvelden, men han startet sent så da blir det kanskje litt sex på formiddagen...Etter at guller et levert i barnehagen...hehe....Ja, også hvis tanta er borte da....

Denne `comben tror jeg hadde vært en fin sak...Vet ikke om jeg vil ha eller ikke...Virker sikker og sånt og sambo, typisk som alt annet, er skeptisk til denne..

Vel, vi får se hva som skjer...

klem

Skrevet

Hei=D

Så spennende!! Du kan jo bare å være å bestille? Eller bestille, men gjemme de bort og se hva som skjer. Kanskje han hopper av i svingen, og begynner å foretrekke det isteden. Da er det ihvertfall en liiten sjangs for å bli gravid=)

Klem

Skrevet

Hehe.... Haddde vært flott å ha sex uten kondom men tror heller jeg foretrekker sex med kondom enn at han hopper av i svingen...hehe...

Men det er jo meg....

Men ønsker veldig å bli gravid nå...=o(

Uff lenge å vente...

Skrevet

hehe, føles litt halvveis når mannen må hoppe av. Sambo nekter å bruke kondom han, så han hopper av når han gidder;-)

Ønsker veldig å bli gravid nå jeg og. Har sååå lyst til å følge etter Miraculix til 1. tri, hehe=)

Håper det er vår tur snart!

Skrevet

Jeg også...hehe...

Vi kommer sikkert ikke langt etter...hehe....Hvertfall du...hihi...

Vil også bli gravid nå..hihi.... Men tror ikke sambo ville bli så veldig lei seg om jeg ble det nå...Han er ikke så negativ som han var for et par mnd siden...

Er så SPENT!!!

Hehehehehe

Skrevet

Det er jo så bra! Snart har du han helt på gli:-D Vil ikke gå over på 1.tri uten deg, så dere må nok ha et "uhell" snart, tihi, så kan vi gå over samtidig. Håper det blir min tur snart, for han har det med å treffe EL, men kan jo ta laang tid fordet=(

Skrevet

Hehehe... Det var det da...

Når har du EL nå da eller IKM???

Jeg har vel om en ukes tid tenker...

oj, sjekket på babyverden... Har fra torsdag til tirsdag som min fruktbare periode og EL på den 18... Ooohhh. masse sex før da...hihi...

Håper tanta forsvinner nå...Trodde hun hadde dratt i går men kom litt tilbake i dag... Hun hadde farget "håret" brunt...Hehehe

Skrevet

Jeg hadde EL på fredag. Hadde sex forrige mandag, så er jo en liiiten mulighet siden svømmerne kan leve i 5 dager, men tviler. Har IKM den 22. Da satser vi på at du har ubeskytta sex og TR holder seg borte for meg mellom 18-22:-D

*Kjefte på tanta di*, frekt å gjemme seg og titte fram igjen med ny farge på "håret". Liker henne ikke noe bedre fordet, hehe. Håper dette er siste gang du ser henne på minst 9 mnd;-)

Nå skal jeg på besøk til mamma, kommer innpå igjen senere i kveld.

Klem

Skrevet

hehe... Håper jeg og...At vi begge følger M over på 1 tri...

Snakkes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...