Afrodite1964 Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Hei! Jeg skal flytte til Gjøvik om et par, tre mnd., og ønsker derfor å komme i kontakt med aleneforeldre. Selv er jeg 42 år og har en datter på 4,5 måneder. Er sosialt anlagt, og interesserer meg for mye og mangt! Venter spent på respons!
Afrodite1964 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2007 Var visst litt snar på avtrekkeren, min mailadresse er [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå