Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Jeg mener ikke å være frekk nå altså. Jeg leste tråden om lekkasje. Sliter med det samme selv etter fødsel. Lurer på hvordan du har greid å leve med det i 3 år sånn rent praktisk( jobb,sex osv)? Her går det på selvtilitten løs ennå det ikke er et år siden fødsel engang. Håper du kan svare meg, signerer med
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Ikke få sjokk ,men har levd med det i 9 år om 14 dager! Da blir eldste gutten min 9 år. Tja har vel akseptert at jeg sliter.Men de vel heldst ikke operere før jeg var ferdig med å føde barn.Det er jeg nå så nå kan jeg opereres :0) Jeg har slitt mye med selv tiliten siden jeg før var aktiv i å trene.Men det er ikke letteste sak i verden nå.Må ha tena lady på meg om jeg nyser eller hoster kommer det dråper.Desverre er det mange som sliter i stillhet med dette.Har liksom vært en "kampsak" for meg på en måte å fortelle at en ikke skal være flau over dette.Heldigvis kan en gjøre noe med det. MEN skal jeg være ærlig så synst jeg at legen burde forklart meg at jeg kunne få dette problemet.For jeg hadde det grusomt i 3 år før jeg torde si det til noen.mannen min har jo visst det da. Stor klem fra meg. Bestevenninna mi har samme problemet og hun er så glad for at hun visste at jeg har slitt med dette..Hun sa at hun ikke føler seg så alene nå..Men vi skal få hjelp begge to :0) Vakum med henne også.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Takk for svar! De brukte ikke vakum på meg, sydde kun to sting. Derfor skjønner jeg ikke at jeg sliter med dette. Gutten min var stor da (4,500 kg). Kanskje derfor. Enig i at leger generelt burde opplyse om at lekkasje er en plage man kan få. Det er for lite info om det,dessuten er det vanskelig å finne ut hvordan man skal få hjelp. Tror du det hjelper å føde med KS? Vurderer det neste gang for å ikke gjøre problemet verre. Det hadde vært fint om du kunne skrive et innlegg i Mammas kropp når du har tatt operasjonen. Sjekker de sidene ofte selv. Dessuten er det nok mange der ute med samme problem som oss på jakt etter løsninger.
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Jeg skal etterhvert fjerne livmora ca i november så da tar jeg alt samtidig. lekkasje er ett vanlig problem og jeg tror ganske mange har det uten å tørre å innrømme det.Du får nok ikke keisersnitt pga dette.Uansett tok ks sist gang og anbefaler deg fødsel jeg....Fikk blodforgiftning jeg etter på.... Men ta å få kommet deg til urolog,det er masse hjelp å få.Der finner en ut hva som er best for deg :0) Uansett det er verst rett etter fødselen.jeg låg i 3,5 timer i press rier legen har sagt at det kan være en grunn til at jeg har blitt plaget...jeg går alltid på do rett før jeg hopper på trampoline td da går det bra. Lykke til videre fremover :0)
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 har visst ikke svart på ett par spørsmål, er hjemme arbeidende så da er jeg nært do alltid :0) Før sex pleier jeg ALLTID gå på do først da går det bra,litt kjedelig den parten der,men det har bare blitt slik...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Takk igjen! Det eneste jeg kan tenke på ang fødsel er som sagt stort barn + det gikk veldig fort 5 timer(førstegangsfødende). Skal se om det bedrer seg etter ammeslutt.Evt prøve piller da og se om det hjelper. Har du prøvd det? Hvis det ikke er bra til høsten,sa gynekologen at jeg kunne få operasjon. Jeg vil ha flere barn, og da bør man jo ikke opereres. Men samtidig tror jeg ikke jeg orker å ha det sånn. Du er en helt som har holdt ut i 9 år! I tvil om hva jeg skal gjøre jeg. Får se tida an litt til. Lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå