Gå til innhold

Barselgrupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det barselgrupper der dere bor? Hvor gammel var deres baby når gruppa ble danna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i Nittedal fikk vi barselgruppe på helsestasjonen... Tror vi begynte med det da babyene var ca 3 mnd!

Skrevet

Her var vi på barseltreff nå på nyåret..Var da for dem som fikk barn siste halvdel av 2006:) Var veldig koselig å treffe andre med små barn:)

Skrevet

Vi bor i Bodø og på den helsestasjonen som jeg går på så var babyene 2 mnd da vi startet med barselsgrupper:-)

Skrevet

Her vi bor er det ikke barselgrupper, men det er babytreff for barn 0-1 år.

Så der er det babyer i forskjellige aldre, syns det er fint!

Skrevet

Hos oss ble barselgruppene dannet ved 2-mnd treff på HS (Oslo)

Skrevet

Her ble det dannet barselgruppe ut fra svangerskapskurset eg gikk på. Vi begynte da barna var rundt 3 mnd... Tror det er ei som har ansvaret for desse gruppene, har enda ikkje vært på noen da vi har hatt annet å fore dagen med.....

Skrevet

Vi begynte med barselgruppe da babyen var 3-4 mnd. (Litt forskjellig alder på dem. Min var 3 mnd). Hadde første møte på helsestasjonen før vi begynte å treffes hjemme hos hverandre og på kjøpesenter.

Skrevet

Vi har gruppetimer på helsestasjonen. 4 barn som har kontroller sammen. 6-ukers-kontrollen var den første. Eller så har vi jo "vår egen" barselgruppe på "tråden" da:) Det er koseligere.

Skrevet

skal på barselgr. idag på hs snuppa er litt over to mnd.

Skrevet

I stavanger begynte vi med barseltreff når ungene var 3 uker....!!!! Var felles på hs de 3 første gangene.

Skrevet

Vi skal på 4-ukerskontroll på helsestasjonen imorgen, og da er det i gruppe. Det er barselgruppen. Om vi blir å møtes noe utenom gruppekontrollene er jo opp til oss, men her møtes man altså når ungene er 4 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...