Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Gutten min har en røf føflekk i hodet som virker som den har blitt større.. Knallrød er den! Jeg vet helsepersonellet bare kommer itl å si det er ikke farlig, de er så forbanna sløve der jeg bor! Kan dette være noe farlig, noen som vet?!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 gå til legen hvis du er bekymra..
*toppris* Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 hepphepp ja... ville spurt legen.. men hs osv vet vel litt de oxo? men er uansett gratis å gå til legen...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Min frøken har en på øyelokket. Den er ganske rød nå. Det virker som om den bli verre når det er kalt ute. Ofte bilr den så tørr at den sprekker litt. Det ser ikke pent ut, men det plager henne ikke. Jeg er av den sorten som ikke så lett bekymrer meg, og så lenge hs. og lege ikke kommenterer det, så slapper jeg av. Enten går det over av seg sjøl, ellers så får vi gjøre noe med det når hun begynner å bry seg om den.
hårsår Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Jenta mi ble født med rød flekk bak i nakken og på øyelokket. De hadde begge falmet betraktetlig (litt over 4 mnd) helt til i dag. Flekken på øyelokket var like rød i dag som dagen hun ble født. Jeg har ikke ansett det som farlig, og har spurt alle legene/ helsesøstrene vi har vært i kontakt med. Det er normalt og går vekk etter hvert. Men dersom flekken vokser, og dette skulle vise seg å være farlig, tror jeg nok helsevesenet vil ta tak i det uansett hvor slappe du mener de er!
animal Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Lille gutten din har nok fått noe som heter hemangiom, det er ikke noe å bekymre seg for. Legger ved en link, så kan du se hvordan de pleier å se ut og ellers lese litt om det. Finnes to typer, de som vokser ut av huden og som du kan kjenne med fingere, også er det de som ser ut som jordbær som du ikke kan kjenne. http://www.helsenett.no/index.php?option=com_personalpage&task=view&id=13&Itemid=99999999&contentid=1060§ionid=112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå