Gå til innhold

har dere hatt en fin helg da jenter?? :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

For det har jeg :-))))))

lalalala!!!!

 

 

 

 

 

*knis*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å du heldige!! Det er jo så herlig å være forelska :)

Vi har hatt en kjempefin helg, men er sikker på at du har hatt det hakket bedre enn oss!

Skrevet

ååååååååååååååååå tenk så fint!!!!!!!!!!!!!!! :-)

hurra for glade og gode helger!!!

jeg er glad for at du har hatt det bra!

 

Jeg hadde det ufattelig koselig på fredag, ganske fin på lørdag, og søndagen startet fint, og ble bare dårligere og dårligere- alt i takt med kjærestens helse..... ja ja... dvs at mandagen råtner og tirsdagen nesten ikke finnes - også blir alt bra igjen... he he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...