mammaTiL4gutter Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 For det har jeg :-)))))) lalalala!!!! *knis*
Karomamma Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Å du heldige!! Det er jo så herlig å være forelska Vi har hatt en kjempefin helg, men er sikker på at du har hatt det hakket bedre enn oss!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 ååååååååååååååååå tenk så fint!!!!!!!!!!!!!!! :-) hurra for glade og gode helger!!! jeg er glad for at du har hatt det bra! Jeg hadde det ufattelig koselig på fredag, ganske fin på lørdag, og søndagen startet fint, og ble bare dårligere og dårligere- alt i takt med kjærestens helse..... ja ja... dvs at mandagen råtner og tirsdagen nesten ikke finnes - også blir alt bra igjen... he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå