Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Hun har vært litt syk, men er kommet seg nå. Utrolig mammadalt og vil være i fanget mitt hele tiden. Hun vil ikke engang leke på gulvet og hvis hun kryper over gulvet så legger hun seg ned etter en stund. Er litt bekymret. Hun er blitt så slapp på en måte. Men hun er jo ikke syk... I morgen begynner jeg på jobb igjen etter permisjon. Hun skal i tilvenning i barnehagen. Jeg går på jobb med den værste samvittigheten. Føler meg ikke trygg på at hun får det bra i barnehagen heller. Har vært der 2 ganger, med meg til stede og de ansatte virket ikke interessert i å bli kjent med henne engang. snufs fra meg i kveld.
Riggis Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Kjære deg - dette hørtes da ikke morsomt ut. Kanskje dere skal ta en tur til lege/helsesøster? Kan jo være at hun ikke er helt frisk selv om det virker sånn. Dattera mi er 17 mndr. nå men jeg husker at hun hadde en periode hvor hun helst skulle være på armen/fanget hele tiden. Og hun har også vært slik når hun har vært syk. Men den barnehagen virker jo ikke helt god da? Synes du bør ta en prat med dem jeg - du skal tross alt overlate barnet ditt i deres hender, og har krav på å vite at hun faktisk vil bli tatt godt vare på. Jeg er veldig heldig med barnehage og det er jeg så inderlig takknemlig for - hun blir nesten litt bortskjemt frøkna mi :-) Håper ting ordner seg da. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Takk for svar Riggis Ser litt lysere ut nå egentlig. Hun ser ut til å trives i barnehagen, i morgen er det første hele dagen. Og dessuten har hun virket "mer vilter" i går og i kveld Slike ord som dine varmer det. Skulle ikke mere til enn å gi meg en koselige kveld i alle fall. Klem til deg. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå