Gjest Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 hei hei... jo altså alt gik jo kjempe bra! Mie var blid og fornøyd hele dagen, men sovnet kl halv åtte i kveld helt utmattet etter alle inntrykkene! vi fikk såååå mye fint, hun fikk et arvesmykke,, som oldemoren hennes fikk da hun var en uke gammel, fra 1917! Bildene var såå søte- gleder meg til å henge dem opp:) Dere skulle komme i morge ja- hvis dere vil, vi har sagt det til alle osm var i kirken i dag- tror de fleste kommer:) hva har dere gjort i dag da? hadde du det gøy i går forresten?
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 haha, jeg skrev navnet hans litt feil på overskriften da:) hihi
Lykkelig til snart to:) Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Så bra du ble fornøyd da:) Liker disney veldig godt... Når i morgen skal vi komme da? Jeg må en tur på senteret før vi kommer, sånn i 6 tiden kanskje? Men s og h, hvorfor kom ikke de? Jeg sendte mld til henne i stad, men har ikke fått no svar... Vi gadd ikke dra ut alikevel i går, så bare var hos hun som hadde bursdag, men jeg drakk en vin da. Vært litt sliten i dag, skal bli godt å legge seg snart. Må tidlig opp i morgen for jeg skal på Ahus, skal på sånn forundersøkelse for å undersøke mandlene mine, må fjerne dem! Foreldrene mine kom hjem fra Venezuela i går, så vi har vært hos den i dag da på middag. Deilig å få middagen servert, og så spiste vi jo lunsj på egon etter vi hadde vært i kirken:)
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 H og S "gadd" ikke.. eller de sa jo så klart sist gang i Andreas sin dåp hvor kjedelig det var med gudstjeneste så da sa jeg at de ikke trengte å komme(siden vi ikke inviterte på noe mer heller)- eneig at ikke gudstjeneste er så veldig moro, men vi syntes det var veldig koselig at så mange kom for det, selv om det var tidlig en søndag da! det satte vi veldig pris på.... og dere som til og med måtte ha med Andreas- kjempe koselig! seks tiden passer veldig bra i morgen! nei nå må jeg bare koke flasker , så skla jeg legge meg, er helt utslitt etter i dag, så håper mie sover til hvetfall 06 før hun våkner for mat:) sov godt da så sees vi i morgen:) natta..
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 hvis det hørtes surt ut det jeg skrev, at h og s ikke gadd så var det ikke surt ment altså måtte bare si det.. natta
Lykkelig til snart to:) Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Okey, sånn å forstå... Syns det er rimlig kjedelig i kirken vi og', men det var jo veldig koslig å få komme å se mie bli døpt da. Andreas prata litt høyt et par ganger, heldigvis hadde vi med lyd-dempern, så det gikk bra he,he:) Han er litt forkjølet nå, sover med lue i natt. Søt da! Vi ses i morgen da:) Natta..................Zzzzzz Ps. Ha det gøy med flaskevaskingen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå