2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Utrolig kjipt, men hun ser ut til å takle det relativt bra....Jeg trodde nesten ikke så små babyer kunne få influensa siden jeg fullammer, men joda! Smitta av storesøster..... Noen flere små babyer med influensa her? Jenta mi har hatt feber opp mot 39C i 2 dager, hoster og renner i nesa. Får håpe det går fortere over med henne enn med storesøster- hun var dårlig i 8 dager...(Hun er 2 år)
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Gutten vår fikk influensa da han var 2 1/2 mnd. Ga da paracet i samråd med lege. Nå er han 4 mnd. og er blitt forkjøla. Hoster og er snørrete. Jeg trodde heller ikke at babyer kunne få influensa når en fullammer, men det kan de da. Jeg fullammer også (har begynt med smaksprøver for en uke siden). Jeg gir nesedråper om kvelden, slik at han ikke skal bli så tett. Fikk beskjed om dette fra lege, da det ikke er futt nok i morsmelka. Morsmelk drypper jeg i nesen på dagen dersom han er veldig tett. Babyen vår er nok blitt smitta av sin storebror. Håper det går bra med babyen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå