Tiggywinkle Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Var det så at det ble et lunsjtreff i Oslo på onsdag, eller rundt der?
Natteravnen* Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 njaaaaa....... skeptisk, -blir litt langt,ja! Hi-Hi, men kos dokke!!!
Gummelillan Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Jepp! Ble man enige om noe tidspunkt og sted? Mener å huske at det var snakk om litt sen lunsj?
Tiggywinkle Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2007 Så fint, jeg er med. Kanskje best at dem som jobber bestemmer tid og sted?
Karomamma Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Yes, det var snakk om førstkommende onsdag. Uten barn?? Men det siste jeg husker, var at det var snakk om såpass sent at jeg ikke kan bli med. Bør være tilbake på jobb rundt 14 og jobbe litt før jeg skal hente i barnehagen...
Tiggywinkle Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2007 Jeg kommer nok med 4 månederen,hun er litt for liten til å være alene hjemme:-) Må vi ta det så veldig sent da? Kan vi ikke ta det tidligere så du også får blitt med? Så kan heller vi som ikke jobber sitte litt lenger og få med oss evt sent ankomne?
Gummelillan Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Lur du ;-) Jeg kommer også med barn og det gjør nok Phantomet også, kjenner jeg henne rett. Hva om man møttes kl 12. Og så kan folk komme og gå litt etter hvor travle de er?
Tiggywinkle Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2007 Kan vi ikke bare si kl.12 da, så kommer folk etterhvert. Hvor? Forslag?
Gummelillan Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 Skal vi la de arbeidende kvinnene ta styringen over stedet som passer best i forhold til hvor de er? Litt lettere for oss som har hele dagen på oss ;-) Men ikke glem at vi har vogner da damer! Mener å huske at Strikkballen foreslo Havana Club eller Cafe M? Et annet, meget barnevennlig sted er jo Mecca da hvis man ønsker mer sentrumsnært treffsted? Har imidlertid oppdaget at jeg selv har en avtale kl 12 selvsagt så jeg er nok uansett ikke på plass før halv ett.
Karomamma Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Jeg kan komme hvor som helst kl 12! Tror det bedre med Mecca enn Cafe M for dere som har med vogn. Havana Club har jeg ikke vært
Maud Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Strikkballen kunne ikke være der før 13.30, men vi kan jo møtes tidligere allikevel og så sitter vi som kan til hun kommer. Mecca, ligger ikke det helt nede ved Akerselva? For meg er det ett fett hvor det er, kommer meg dit også. Skal vi si kl 12 på Mecca da?
strikkballen Skrevet 12. februar 2007 #12 Skrevet 12. februar 2007 Hei, skulle veldig gjerne vært med, men er ferdig med et møte ved Majorstua kl 13. Tar antagelig litt for lang tid for meg å komme til Mecca før alle dere damene er ferdige med lunsjen deres... Men ha en kjempehyggelig lunsj, alle sammen!
Maud Skrevet 12. februar 2007 #13 Skrevet 12. februar 2007 Det var dumt da, du var jo en av dem som svarte positivt tidlig. Da må vi finne en annen dag i tillegg som du også kan. Kan ikke du foreslå en dag, tid og sted som passer for deg?
strikkballen Skrevet 12. februar 2007 #14 Skrevet 12. februar 2007 Så hyggelig! Kjøkken og Bar i Møllergt (hjørnet Pløens gt) har barneavdeling og ganske god plass til vogner. Hm - hvis dere kan møtes der istedetfor Mecca, kan jeg forresten stikke innom en tur etter møtet, for det ligger rett nedenfor jobben. Da er jeg vel der rundt kvart på to eller noe sånt. Ellers kan vi møtes der en annen gang det passer.
Maud Skrevet 12. februar 2007 #15 Skrevet 12. februar 2007 Kan vi ikke si Kjøkken og Bar på onsdag, da? Så kommer Strikkballen innom. Dessuten kan vi avtale en annen dag som du kan være med fra begynnelsen. Mange anledninger til å være sosial er bra :-D
Karomamma Skrevet 12. februar 2007 #16 Skrevet 12. februar 2007 Kjempebra!! Jeg kommer gjerne til Youngstorvet på onsdag kl. 12! Da sees vi
Gummelillan Skrevet 12. februar 2007 #17 Skrevet 12. februar 2007 Så bra! Jeg kommer, men blir nok drøyt 12:30, i værste fall nærmere 13:00 før jeg er på plass. Men som trønder så skravler jeg så fort likevel at jeg tar dere igjen...;-))))
Tiggywinkle Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #18 Skrevet 13. februar 2007 Så fint. Gleder meg til å treffe dere. Regner med at jeg finner dere...:-) Sønnen min på 9 er veldig skeptisk til at jeg skal møte noen jeg ikke kjenner og bare har møtt gjennom nett....så da er det ihvertfall noen advarsler som er gått inn hos ham:-)
Tiggywinkle Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #19 Skrevet 13. februar 2007 Tipper jeg er der litt tidlig for å mate tulla, så får jeg henne til å sove mens jeg spiser selv. Finner et bord jeg, da. Så da kan dere jo se etter meg; mørkt kort hår, mest sannsynlig en lys fleece jakke med et slags dyr på ene siden (fleece er viktig for å holde ammepuppene varm på kalde dager:-) Sees i morgen:-)
Karomamma Skrevet 13. februar 2007 #20 Skrevet 13. februar 2007 Ja ja, jenter... Ikke sikkert jeg kommer i morra. Ble oppringt fra barnehagen i dag og måtte hente snuppelure. Hun er kjempeforkjøla og febersyk igjen og hadde over 40 i feber da vi skulle pysje og pusse i sted. Stakkars lille jenta til mamma! Min kjære er også syk, men på bedringens vei. Hvis han blir hjemme fra jobb én dag til kan jeg evt. komme, men må se det an i morra. Har såklart myyyye mer lyst på en lunsj med dibbegjengen enn å jobbe på hjemmekontoret Jeg tekstet med Maud tidligere i dag, for vi skulle jo egentlig på barnesang. Det virker som hun har tenkt å komme på lunsj altså!! Hvis ikke vi sees, kos dykk!!!
Gummelillan Skrevet 13. februar 2007 #21 Skrevet 13. februar 2007 Ikke for å høres negativ ut eller lage "trøbbel" her, men skal vi utsette treffet 2 uker...? Høres ut som om det kan bli tynt med folk? Neste uke er det vinterferie, men hva med treff samme sted onsdag i uke 9, dvs onsd 1. mars?
Tiggywinkle Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #22 Skrevet 13. februar 2007 Vi kan godt utsette 2 uker. Jeg har også en liten småsyk tass som jeg er usikker på om skal i barnehagen i morgen. Vi kan jo bare ta samme ti og sted om 14 dager.:-)
ettbarnsmammaen Skrevet 13. februar 2007 #23 Skrevet 13. februar 2007 Nussa har plutselig blitt veldig snørrete, men hvis det ikke blir verre enn det, prøver vi å få tatt en tur i morgen.
Gummelillan Skrevet 13. februar 2007 #24 Skrevet 13. februar 2007 Høres lurt ut for med du og Karo med mulig syke barn, Strikkballen sen, ego sen... Ja da er det vel bare Phantomet og Maud som stiller eventuelt "full tid" i morgen? Da sier vi samme tid og sted onsdag om 2 uker! Hvis det passer for våre working women da? Selv begynner jeg på jobb igjen den 12. mars og tar derfor gjerne en masse treff de siste ukene før dette ;-)
ettbarnsmammaen Skrevet 13. februar 2007 #25 Skrevet 13. februar 2007 Oups.....så ikke at det muligens ikke blir noe treff i morgen, jeg. Men det er da noen som har sagt at de kan, eller hva.....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå