Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Vi har 4 barn på 4,3,1 og en på 6 mnd.fra før av. Jeg har lyst til å begynne å prøve på å få en til, men mannen min sier NEI. Han vurderer å klippe strengen, men det syntes jeg er feigt! Bør jeg lure han?
Lykkelig til snart to:) Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Jeg synes absolutt du IKKE skal lure han, dere har 4 barn, du kan ikke kreve flere barn om han sier nei. Hadde skjønt det om dere bare hadde ett barn, ikke å lure han, men at du ville hatt flere... Ikke feigt å klippe strengen nå... Men dette er kanskje et tulleinnlegg, ingen normale voksne mennesker lurer mannen sin på denne måten...
Mauritius:) Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Det må være en god grunn hvorfor han nekter å ha flere barn, ha en prat med han for å finne det ut!
*bolla pinnsvin* Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Jeg håper du tuller. Ikke noe oppegående menneske lurer et annet på den måten. Det er rett og slett stygt gjort!
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Lure han??? Du må jo spøke nå????!!! Det bør du ikke gjøre....... Skam deg assa Er da ikke feigt å kutte strengen... Har jo 4... Og kanskje ikke ønsker fler.... Husk det koster å ha barn... Da de er små merker man lite til det, bare vent til de blir elder... Har en på 15, 13, 8 år og mini på 3 uker... vet hva jeg snakker om ;o))
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Du skriver "Vi har 4 barn på 4,3,1 og en på 6 mnd.fra før av" Mener du at du har en på 1 år og en på 6 mnd? Det var nå litt kort mellomrom mellom de to?
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Vi har også 4 barn og gubben vil gjerne ha en til han.Men her er det jeg som tviler pga ett tøft svangerskap.IKKE lur han.Kommer ikke noe godt ut av det :0(
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Ehhh tenke etter...1 år og 6 mnd det var vel litt kjapt,tulle innlegg kanskje???
Molait Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 ikke sikkert er 1 år på dagen da. Kan være 1 år og 4 mnd f.eks? tulleinnlegg eller ikke, lure noen på så viktig sak er ikke smart. snu rundt og tenk hvordan du ville følt det om han klipte strengen og ikke sa noe og lot deg tro dere prøvde. Ikke moro å bli lurt uansett. Og man vil da ha et barn som er ønsket av begge går jeg ut fra. Eller synes ejg det høres ut som om du har hendene fulle jeg:) Ikke bare koster det penger men det koster tid og energi. Mere senere enn nå. Eller på en annen måte iaf. Skole og treninger og ene og det andre. Snakk med ham og hør hvorfor han ikke vil ha fler. Håpe dere finne en løsning begge kan leve med:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Tror dette er et tulleinnlegg.. Og har du fått 4 barn på fire år og mannen er fornøyd med det så ville jeg ikke risikert forholdet til mannen for å få 5 unger på 5 år..
Tibra Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Hadde jeg vært han hadde jeg klippa strengen tvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå