Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Kan dere beskrive disse?? Det kjennes vel ikke "bare" ut som mensen smerter? Har litt tak i magen...noen ganger kjennes det ut som mensensmerter,noen ganger luftsmerter å andre ganger som om jeg er kjempe sulten...
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 dette lurer jeg og på... dytter....
eva luna Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Jo i begynnelsen kjennes det faktisk ut som en blanding av menssmerter og luft i magen. Begge gangene har det tatt en del timer før smertene blir såpass sterke at jeg skjønner at det er rier. Men selvfølgelig, når riene virkelig gjør vondt, kjennes det ut som kjempesterke menssmerter. Og de bygger seg opp, for så å nå en topp før de blir svakere og forsvinner.
Tommage♀♂ Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Mine kjentes ut som menssmerter. Intense sådan... Som om hele livmoren knyttet seg, og jeg klarte ikke gjøre annet enn å stå med hodet i veggen og jamre Auauauauauauauauauauauauauauauauau. Men de første riene var jo helt andre enn ved 5-6 cm åpning da=)
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har født før men hadde riene i ryggen da... Kjenner det i ryggen og nå..men også i magen..men det kommer i hytt og p vær...
Bea80 & Gullgutten Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Jeg hadde riene i magen, og de kjenndes ut som menssmerter som kom i tak. De ble sterkere og sterkere etterhvert, men det var akksom kun et punkt (sirkel) under navlen det gjorde vont i. Og etter hvert føltes det som om jeg ble delt i to. Syyyyykt vont iallefall.
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2007 Takk for svar alle i sammen...Nå får jeg bare håpe at det tar seg opp!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 jeg hadde regelmessige rier.. men hadde liksom ikke vondt. kom inn med full åpning og vannavgang.. trodde ikke jeg hadde kommet så langt.. men i ettertide vil jeg si at riene og åpningsfasen føltes akkurat som jeg måtte på do egentlig... trang til å presse, men ikke smerter. mere sånn at man må bæsje men det kommer ikke noe liksom.. vanskeli å forklare men sånn var det for meg... pressriene kom da jeg kom på sykehuset.. de var det mer tak i. de strålte mer fra rygg, bekken og nedover bena liksom...
Tiddelidu Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 Det kjentes ut som skikkelige luftsmerter, og jeg trodde babyen skulle komme ut gjennom magen!
kfitjar Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har hatt smertene i magen alle tre gangene, og de kjennes ut som menssmerter, MEN det som var litt annerledes for meg iallefall var at jeg kjente tydelig når hver rie begynte, nådde toppen og trappet ned igjen. Fasinerende altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå