dritgrei hei hei! Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 for livets glade jenter, går solen aldri ned!
Karomamma Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 You too! Jeg skal kose meg med et siste glass rødvin sammen med Karotanta, bare hun kommer seg ut av badekaret
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Nei, men månen står opp.... Og da er det natta... Og i dag har vi hatt bursdag med hele storfamilien.. Så nå er jeg sliten,men sove..... det kan jeg gjøre etter at jeg har dibbet, brettet klær, ryddet ut av oppvaskmaskinen osv.. Fin kveld til deg også.
TORO-husmor Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Ha en fin kveld du også! Et helt år til neste morsdag, så de siste to timene må nytes til fulle...
Natteravnen* Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Du også, men du har vel kanskje køya no! ps.... brukar du å signere med spøkelsekladden av og til, eller? -berre driv litt detektivvirksomheit eg, altso....... c",) ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå