Karomamma Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 He he, du måtte lese selv om du ikke vil rydde, ja Spøk til side: jeg var innom en av mine favorittbutikker i går igjen. De har så mye fint og nyttig for en med ryddemani og for alle andre også. Bokser, kurver, kroker, permer i kul design og masse dill-dall til kjøkken, bad og kontor!! I går handlet jeg bare for 200 spenn, men det er mer pga tidsnød enn viljestyrke... Se på www.granit.com (og nei, jeg jobber ikke der....)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 så hvis jeg handler der så blir det ryddig her... er det sånn å forstå? ;-)
Karomamma Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2007 Seffer'n!!! Som en hvit tornado...
dritgrei hei hei! Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 hva er det med meg og den anonym-knappen??????? he he he he he he he he
Tiggywinkle Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Butikken for meg dette tydeligvis. Har et svært vaskerom som jeg må til bunns i. Fremdeles masse pappesker etter at vi flyttet inn. Det blir vårens prosjekt. Får stikke innom neste gang jeg er innom jobbenm for et lå en i OSlo City? Hvor da?
dritgrei hei hei! Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 stilig setning den siste der............... :-)
Karomamma Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2007 Har ikke vært på den på Oslo City, jeg frekventerer den på Løkka... Forøvrig synes jeg det er mønster her.... stryking + rydding = sant. (Jeg liker også å stryke...) Er nok ikke lenge fær Gummis slenger seg på her
Tiggywinkle Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 for det lå en i Oslo City? :-) Snuppa har røsket i tastaturet mitt, og halvparten av tastene må bankes for å virke...ikke alltid det går så bra:-) Må nok innom jobben og få fikset den, veldig populært når det er barna som ødelegger - får vel finne på en eller annen god unnskyldning..
Tiggywinkle Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 He, he - det er nok sant. Men jeg er grei for det:-) Og mannen min er i grunnen fornøyd med disse lastene mine. Han trenger sjelden å rydde og har alltid strøkne skjorter i skapet. Godt det er flere av oss.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. februar 2007 #12 Skrevet 11. februar 2007 Jeg er ikke så glad i å rydde, men liker å ha det ryddig... Simpelthen elsker kurver, esker og bokser! Her var det mye snacks... Og det var ikke så dyrt heller! Løp og kjøp!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. februar 2007 #13 Skrevet 11. februar 2007 ORDNING&REDA (www.ordning-reda.com) kan forresten også anbefales... Litt strammere design kanskje, men oj så mye fint. Ski storsenter har en butikk!
Babyonboard ;-) Skrevet 12. februar 2007 #14 Skrevet 12. februar 2007 Åh jippi ! Eeeeelsker sånt ;-)))
Little Miss Naughty Skrevet 12. februar 2007 #15 Skrevet 12. februar 2007 Oj,oj,oj,oj - dit må jeg innom neste gang jeg reiser hjem til Oslo. Bare elsker sånne butikker. Takker for tipset Karomamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå