Gjest Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 å dra til syden...er det drøyt alene med ei på 4 mnd?Er litt usikker,men det hadde vært så deilig å tatt seg en tur...Kunne jo ha venta et par mnd kanskje..Noen med erfaring?Eller noen som vil være med kanskje??:-)
winneboo Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Så lenge du har lyst så er det vel ikke noe galt med det? Jeg hadde ikke reist alene med jenta mi, men det er fordi jeg hadde nok bare syntes at det hadde vært så ensomt. Dessuten liker jeg ikke reise alene. Har gjort det et par ganger før(mens jeg var gravid) å jeg liker det ikke..hehe..føler meg så hjelpesløs dersom det skulle skje noe. Synes det er tryggest å reise minst to voksne. Men det er meg da Hadde jeg hatt lyst så hadde jeg nok reist jeg også.
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 hadde nok vært greiest å hatt noen med meg ja....Tryggere-er ikke den mest reisevante heller..
tonebf Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 jeg har så lyst og reise til syden med mini på 20 mnd, men tør ikke alene.... tror jeg kan bli litt ensom i et helt fremmed land, og ikke minst vis det skulle skje noe..... jeg vil til varmere strøk og ha et lite avbrekk fra hverdagen
winneboo Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Hehe ikke sant. Har vært mye ute å reist, men det har vært med venner eller familie. Unntatt to ganger jeg var i nederland å besøkte broren min. Han møtte meg jo på flyplassen da men hehe uansett, har funnet ut at jeg ikke trives med å reise alene. Gikk greit når jeg bare var gravid, men med snuppa så ville jeg nok hatt med en til. Blir jo litt stusselig om kvelden når hun legger seg, å jeg er ikke av den typen som går fra rommet for å vandre rundt på hotellet, mens hun sover. Så det hadde nok blitt stusselige kvelder tror jeg.. man kan jo ta de med i vogna da men hadde ikke følt meg så trygg å vandre rundt alene på kveldene der nede.
tonebf Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 sånn tenker jeg og, hadde vært veldig fint og hatt med en som man kunne tilbringi kvelden med når mini sover.....
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 jeg tenkte jo evnt på sånn familiehotell jeg da-der man har alt inne på området.føler det blir litt tryggere og bedre!
winneboo Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Ja ville abselutt reist på en familievennelig plass\hotell. Ikke til det verste partystedet..hehe..men uansett så hadde det blitt litt for ensomt for meg tror jeg. Når hun når skolealder så blir det kanskje litt annent for da trenger hun ikke å legge seg kl 19. Hun måå ikke det nå da, men er da hun som regel er så trøtt at lalle puta er alt hun vil.
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 jeg dro alene til chile med snuppa mi da hun var drøye 4 mnd. men møtte familie når jeg kom dit da... men var ikke noe stress med flyturen. var også i hellas med henne da hun var 10 mnd, var andre kjente der også. men vi koste oss for det meste alene i 2 uker:) hadde det supert!!! skulle dra alene til sommeren også, men har møtt ei annen med barn som vi drar med i år:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå