Hmmmmmm Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Noen rundt tønsbergområdet her? Går hjemme ogh søker jobb nu barne mine går i bhg 100% Så jeg har en del fritid att sysselsette og syns det er så kjedligt att bara "gå" hjemme og vente på få jobb, Så om noen som er i samma situation eller bara har lust att ha noen att treffe inimellom.. Er bara att ta kontakt i så fall... Med eller uten barn,..... =)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Hei Jeg bor på vear, er jo ikke så langt fra deg (har sett i andre innlegg hvor du bor). Kjenner ikke mange andre i området med barn, har selv en gutt på 3 1/2 mnd Send meg en pm hvis du vil bli kjent så får du msn-adressen min...
Mandalas Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg blir gjerne med å treffe dere begge, enten med eller uten barn. Jeg har to barn, en tre-åring og en ett-åring. Akkurat nå er jeg operert og kan ikke løfte barna på enda to uker, så jeg kan ikke treffes før det, da.. Ellen: Jeg leste forøvrig presentasjonen din, og jeg var i akkurat din situasjon for tre år siden;)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Hehe, så gøy da (eller, ikke gøy, men du skjønner) med flere som har vært i samme situasjon Vil gjerne møtes, er bare å si ifra når du er oppe å går igjen. Eller skriv en pm God bedring!
Hmmmmmm Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2007 Så kosligt att det er ivertfall 2st...hehehe Har varit i samma situasjon som deg Ellen, Men heldigvis har jeg en super "stefar" til jenta mi nu.. Er bara att si ifra en dag om noen vil ta en treff.... kan ner som helst (om det ikke skulle intreffa noe da) =)
To prinsesser Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Jeg bor i Melsomvik og har en datter på 14 mnd
Hmmmmmm Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2007 Noen her som har lust att ta en treff snart eller?? Kjenner før att komme meg uta att treffe noen nu..... hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå