Gå til innhold

Hva skal jeg gi til lillegutt på bursdagen hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir 1 år neste helg,så jeg spør her siden dere allerede har hatt bursdag.Er mye jeg kan tenke meg til han,alt fra lekr til klær og møbler,men greier ikke bestemme meg.Bør være under tusenlappen.Noen gode ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi ble ett år forrige fredag, men hun får ikke noe av oss. Hun er altfor liten til å savne gave fra oss og hun får jo stadig nye klær av oss. Jeg venter til neste år for da skjønner hun mer.

Skrevet

Gi det han liker aller best for øyeblikket! Jeg ga mini en bok siden han liker å bla i ting og en bolle. 80 kroner, det. Lykkeligste gutten i verden den dagen:-D

Skrevet

Siden poden blir barnehagegutt fra mars av så kjøpte vi Reflex regntøy til han. Kostet 299. Så kjøpte vi ull strømpebukse og trøye på Obs! til 69 og 119 kr. Da har han noe som er godt og varmt:)

Vi hadde bursdag i går og fikk masse klær, barnehage sekk fra Bergans på 12L (299), pekebøker, puslespill i tre med lyd. Sekken er ihvertfall et veldig godt tips;)

Skrevet

Vi ga lillegull

-en stor fisher price leke som han står og sender ned baller i, den lager musikk:) det slo virkelig ann hos han:)

-så ga vi fingermaling og fingermaling forkle.

-katten og gubbens kokebok (han er så glad i å være med på kjøkkenet og lage mat:)

-prinse ramme

-en snurrebass

Skrevet

Gutten min blir også snart ett år og vi kjøpte gave til han i helgen. Fisher price garasje, så veldig kul ut! gøy å gi en stor gave fra mamma og pappa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...