Gå til innhold

På tide med Lillestrøm treff igjen!!!


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Kom med forslag på dag og sted!!

 

Jekyll & Hyde og Pikene på hjørnet er steder det er plass til en del folk ihvertfall...

 

Jeg kan ikke onsdager, men er ellers ganske ledig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med 22/2 på J&H kl 12.30? Er best plass til vogner der er det ikke.. jeg liker hvertfall å ha vognen i nærheten av bordet..er litt hønemor vøtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eller-vent no-hvis Molait kommer så kommer jeg ikke jeg altså- begynner å gå tom for unnskyldninger for å unngå ho-hmmm-tenke-tannlege: brukt opp, spysjuka: brukt opp....hmmm

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ama!!!!!!! Bare si du har vondt i hodet, det funker vel alltid? *gliiiiiis*

 

Men da sjåas me da folkens? *stirrersintpådesomvågeråtenkepååikkekomme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å komme jeg da.. men er ikke veldig kul da, men Jenny er så da er det vel greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil gjerne komme, men har selvfølgelig fysioterapibehandling den dagen. - Og bursdag!!!!! Tror jeg skal bytte den timen, gitt.

Er jo en laaaaaaaaaaang evighet siden jeg var på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*GULP*

He he... Da tør jeg jo ikke å la være... ;-)

Skal nok få byttet den timen, jeg. :-)

Blir gøy å hilse på alle de nye småtassene!

Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiny!

Ringer du og ber de holde av de der båsegreiene eller? kjekt å sitte der oppe er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Leeenge siden sist (for de som husker meg i det hele tatt...), var med på et par BIM-treff, og nå skal jeg og Oscar forsøke å få ut f... å komme oss på treff. Gleder meg til å se alle "avkom", så vel de kule som de kulerunde.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått avbestillt timen hos fysioterapauten.

Nå kommer jeg også på treff! ;-D

Det skal jammen bli hyggelig!

Har endelig kommet meg litt ut på egenhånd. Det er såååå utrolig deilig! Det er neimen ikke noe gøy å være totalt avhengig av andre.

Vi sees, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har jo ikke bil!!!

 

Hey, thihi, DU bor jo på rett sted. Plukke opp meg i morgen eller?? Håper du kommer innom her da og ser dette:) Hadde vært kjekt assa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer og, tar med meg en vennine og hennes baby vis det går bra og så kommer en fra min barselgruppe, hon er bare 18 år, men uff hva hon er ensom da.. Så tar med meg dem i morgen, håper det er ok?

SEES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: komme rmeg inn men ikke hjem. Pga veiarbeid er buss bare surr. Og er helt ute av de der. Noen som vil hjelpe en stakkars hjem?

 

Mulig ama kan få meg hjem, men hun har kjøreskrekk,,hehe

 

Tiiinyyyy!!!! (du skal få tråta om du kommer)

 

JA!! Den som kjører meg hjem skal få kake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg må melde avbud. Har fått en liten snørrete og hostete en som bare vil sitte i fanget og surve... Får ha det tilgode. Irriterende...nå som det skulle komme så mange også.. Ja, ja. KOS DERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molait: jeg så hva du skrev og jeg så også at det ordnet seg med skyss. Hadde det ikke vært for vinterferien og at jeg har med med 1 stk. tennåring i bilen kunne jeg kjørt deg både hit og dit. Nå gjelder det bare å vekke denne tennåringen og få henne med meg i tide til å rekke treffet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...