Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 på vei,eks 4 mnd. den gjør nok så sikkert det .
april 06;) + mai 09* Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 nei, Hsg-nivået synker etter noen uker, montro om det var 12 eller 14 uker?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 oiiiii......hmmm kremt..mener du det..uff og uff...og uff..kansje jeg er gravid. kjenner om bevegelser innimellom.igår kvld var det akurat som et dunk nokså hardt da jeg lå i sengen. kan og er nok inbilning.uff uff ...hmmm
april 06;) + mai 09* Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 skrev svar til deg for en time siden, men det vises visstnok ikke. Skrev bare at det er ganske vanlig å kjenne falske spark, så det kan jo være det du kjenner! Jeg har og kjent det, og hadde nok trodd jeg var gravid om vi ikke hadde vært så ekstremt forsiktige. Kjenner du livmora da? Du hadde nok kjent kul om det var ekte spark, vil jeg tro. En får jo som regel tidligere kul i senere svangerskap..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 har hatt sånne rykkninge i magen før..det er ikke slik. er litt hoven..sulten og amper..humørsyk...osv.men jeg har ikke kunnet kjenne livmoren så godt tidliger har to barn minsten er 11,5 mnd no. ammer masse og ikke fått menstrasjonen.men tror nok det er inbilning.det må det være.har kjent det hver dag i en uke no. håper det går over.tok en test på fredag men den var negativ,har hatt lite sex og forsiktig så skulle ikke tro nei dt er nok bare i hode mitt dette får jeg håpe og tro. takk for fint svar.
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 positiv test hele graviditeten. Jeg tok test den dagen jeg fødte og den var positiv....overraskende nok...hehe
selfangerkjerringa Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 hvorfor? dvs hvorfor testa du deg gjennom hele graviditeten, og spesielt den dagen du fødte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå