Gå til innhold

Takkekorthelvete..... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere lære meg at det er en glede å skrive 60 takkekort i tide og utide... for jheg får det bare til i utide, og da er det for seint for da skulle jo nestedoning allerede vært sendt ut, men det får jeg jo ikke til så da blir det to doninger som skal ut samtidig neste runde en i tide og en i utide også.... ja

så e det på an igjen.... på an igjen.... på an igjen.... på ana igjen...

:-)

HJEEEEEEEEEEEEELP!

jeg er dårlig på dette husmor på ordentlig greiene...

men jeg er grei da.... holder det?

he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, synes det holder lenge å være dritgrei :)

Personlig synes jeg det er en glede (også for egen huskelistes del...) å få sendt ut doningene etterhvert. Noen ganger tar jeg 10-15 per kveld, og vips er alle sendt!!

Finally: Man MÅ ikke noe som helst hvis man absolutt ikke vil...

Skrevet

Jo men..... man må jo det, for vi er jo takknemlige for alt vi har fått og alle tankene og all kjærligheten som ligger i hver ting og hvert ord..... jeg vil jo bare vite hvordan dere får det til!

"If you want soething done ask a buissyman" sier pappa til meg.... kanskje jeg ikke har nok å gjøre?????

jeg får vel skaffe meg et par unger til da, så blir de sendt ut i tide....

:-)

Skrevet

Uæh! Nå ga du meg dårlig samvittighet. For jeg har jo helt glemt takkekort jeg da... Slemme, utakknemlige skapningen. Og Leo er snart 10 mnd... Folk husker vel knapt at de ga oss noe når hun ble født?! Himmel, tror jeg må få bestilt opp noen bilder, jeg!

Skrevet

For en lykke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg er så glad i deg nå gummis at du vet det ikke!!!!!!!

takk takk takk.....

Skrevet

Du er grei, det holder. Hvis det oppleves som et helvete, synes jeg du kan slippe.

Jeg gjør det fort unna. Mange en kveld og mange neste kveld og så er jeg stort sett ferdig og klar for neste runde.

Skrevet

det er den effektiviteten som er mitt problem...... det handler nok om alder gjør det ikke?

Skrevet

Kan du ikke ta et sånt felleskort. "Tusen takk for gaven vi fikk da dritgreibaby ble født, døpt, alle fremtidige bursdager, konfirmasjon og evt. bryllup dersom dere blir invitert."

Skrevet

Samme her, dritgrei.

Har trykket opp kort, men hver gang jeg skal skrive så skjer det noe.

En skal ha mat, en annen skal ha drikke, den tredje trenger ny bleie, mannen har feber, naboen trenger en kaffekopp, og maaange andre gode unnskyldninger.

Så nå blir det kombi dåp/fødselstakkekort.....men hun er jo foreløpig bare 4 mnd så jeg har jo litt tid på meg.

I morgon, i morgon men ikkje i dag....

Skrevet

Vi bestilte ferdig trykte på elkjop.no vi, både etter fødselen og dåpen, og de ble supersøte og rimelige var de også:-)

Om man først skal være effektiv, så får man jo lære seg de smarte triksene da:-))

Skrevet

Hva med et elektronisk takkekort pr e-post hvor du skriver noe på dritgreivis om hvor takknemlig du er og alt det der, og i tillegg noe om hvor vanskelig akkurat dette med takkekort er. Klipp inn noen fine bilder av poden og familien ellers... Jeg er sikker på at din dårlige takkekort-side blir mer enn tilgitt.

Jeg er ikke så kjapp jeg heller. Til jul ble det kombinert takkekort og julekort... Etterpå følte jeg meg veldig flink... lenge... for jeg sender egentlig aldri julekort...

Jeg er enig med de som før meg har sagt at det holder å være dritgrei. Jeg er sikker på du gir nok og viser så mye omsorg og takknemlighet i hverdagen at takkekort burde være overflødig...

Skrevet

dere er i alle fall dritgreie, det skal være snickers og twist!

samlebåndkort blir nok dåpsvarianten tenker jeg

;-)

Skrevet

Du, det hjelper IKKE å få flere barn og bli kjempebusy - jeg skylder takke kort for de to siste dåpsbarna, jeg......

(vi var litt unnskyldt, da - med sykdom og dødsfall og sånt, mem lell da gut......)

Skrevet

svigermor er så streng.... det er nok der angsten ligger.... :-)

Skrevet

Min svigermor er død, og det er mammaen min også - så det er ingen igjen til å holde meg i ørene....c",)

Skrevet

og jeg skal ikke dra deg i ørene jeg heller ;-) ... jeg tror jeg drar hardt nok i mine egne av og til....

Skrevet

...........takkekort..............................?

ååååååå...... *sukk*

Så jeg er nok en værsting der ja ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...