Gå til innhold

uff, føler meg så "åpen" nedentil... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr 3, kun 13 mnd siden jeg fødte sist, og jeg sliter med at jeg føler meg åpen nedentil. Er ikke så veldig flink til å knipe, men prøver så godt jeg kan. Har mye treg mage, og føler ikke at det hjelper heller akkurat!

Noen som vet noe om det er større fare for for tidlig fødsel dersom man er "nedseget" der nede? Er litt bekymret, men gruer meg for å spørre jm, har ikke så lyst å la meg undersøke....................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er jo uansett inne på 3 trimester og over den mest kritiske fasen.... meeen... har også to som kommer veldig tett. og har vel ikke blitt som normalt etter forrige fødsel. men dette har ikke noe å si i forhold til for tidlig fødsel.. det er ikke det som er grunnen til at noen kommer for tidlig.. det er mer alvorlige grunner----

Skrevet

Jeg føler meg også litt nedseget, dvs at jeg synes det er noe som tyter frem der nede! Kan ikke se med det blotte øye, men...

Det er vel ikke vanlig å få fremfall? Eller?

Jeg kniper da.

Skrevet

Er litt "slarkete" nedentil jeg også, og tok det opp med legen min. Hun sa det var helt normalt for flergangsfødende, men at det sjelden betyr noe annet enn ubehag. Jeg har den siste måneden hatt problemer med å gå, for jeg har følt at ungen skulle ramle ut... Men legen min sier at jeg like gjerne kan gå over tida. Har knappe to uker igjen, så det blir spennende :-)

Skrevet

Venter også nr 3 og det føles rett og slett som om typen står og vifter med kuken i Dovregubbens Hall hver gang vi har sex:(

Skrevet

hehehe, dette var så morsomt at jeg ler så jeg skvetter! Så gale er det ikke ennå,men som flere skriver såføler jeg litt at noe slenger litt der nede................Jaja, vi får knipe som noen gale når vi er ferdig med produksjonen.......

Skrevet

Tror jeg skal kjøpe sånne vaginakuler og gå med dem når renselsen er over! Alt annet enn kult å sex med lange vaginalfjert i hvert jokk ##grøss##

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...