Hogne&Anneli Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Jeg er nyinnflyttet til Spydeberg sammen med sambo. Flere unge her i fra? 85 modell, gutt på snart 7mnd!
Lykkeligmammatiltre Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Hei! Fra Askim her....ikke langt unna det.. du kan jo legge meg til på msn hvis du vil, eller sende en mail.. =) [email protected]
Blomsterenglene Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Er fra Askim jeg også.. [email protected] viss du vil:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå