april 06;) + mai 09* Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Jeg er litt småbekymra nå, håper noen kan si de har opplevd lignende. Gav tassen ca en teskje fra glass med fersken/eple-pure i går. I dag hadde han noe som så ut som rødt slim i avføringen, ca. en teskje til sammen. Noen som har erfart dette etter å ha gitt ferskenpuré? Håper det ikke er blod, tassen har tidligere hatt blod i bleia pga melkeallergi. Kanskje ferskenpuréen kan ligne blodslim etter en tur gjennom magen *håpe,håpe*. Takker for svar.
glad_jenta Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 hmm... har sett my forskjellige avforinger ja.kan nok tenkes det kan komme av pure`n ja:) har han aldri fått pure før da?
april 06;) + mai 09* Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2007 han har fått kokt, moset eple, pære og potet, men aldri puré av fersken.. Er mye allergi i familien, og han har som sagt allerede debutert med melkeallergi. Fersken er jo allergi-ting, så har ventet med den til nå. Men han spiser så lite, så ville se om det kunne bli en slager.
glad_jenta Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 ok:) sånn å forstå ja. Min sønn har også melkeallergi, 2+ bare da.hvor mye utslag gjorde din på prikktesten da?
april 06;) + mai 09* Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2007 har ikke fått tatt prikketesten enda, er henvist men er ikke satt opp til time enda. Han fikk diagnosen basert på hvordan tarmbetennelsen artet seg, samt at han blebedre når jeg kuttet kumelk;)
glad_jenta Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 kumelk? mme og melk i grøten du mener?
april 06;) + mai 09* Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2007 nope,han var fullammet, reagerte gjennom min melk;)
glad_jenta Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 oi såpass ja.min reagerer på mme og melka i grøten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå