Gå til innhold

phantomet!!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det i helgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det lurer jeg også på!! Og dritgrei-sangen og gavene og alt mulig?

Skrevet

Henger meg på her også jeg ;-) Håper jubilanten satte pris på alt hva denne fantastiske svigerdatteren har ordnet med av gaver og overraskelser!

Skrevet

Nå vet jeg litt om helgens opplevelser, men fortell fortell.....

....visste folket å sette pris på deg og alt du kan og gjør og vil?

Skrevet

Jeg har med vilje ikke fortalt så mye om helgens feiring, siden det har tatt meg litt tid å fordøye inntrykkene...

Alt i alt tror jeg jubilanten var svært fornøyd med festen og feiringen. Og det er vel det viktigste....?

Ungene var verdens skjønneste! Som skrudde sjarmen på max og fikk full uttelling.

Sangen var absolutt den aller beste!!!!!!!! Og jeg tok all æren,noe diskret...*ler*

Bildet som ungene og jeg hadde laget vakte oppmerksomhet blant gjestene, mens mottaker med frue ikke helt skjønte hva det var..

Phantom-mannen holdt en fantastisk bra tale, som rørte alle. Og faren fikk tårer i øynene, og var tydelig stolt.

Jeg kjørte forsiktig stil når det gjaldt alkohol...nippet såvidt litt vin, slik at jeg muligens hadde et helt glass til sammen innen klokken var 0030 og jeg fant sengen...

Måka synes det var rart å ikke sove i egen seng...så etter flere ammerunder endte han i sengen sammen med mamma...og da var det jo fest??? *ler*

(Ellers kan jeg fortelle at da vi fikk servert en spydig bemerkning ved ankomst, pga forsinkelse, så sprakk det. Og jeg svarte med å spørre hvem andre av gjestene swom stilte med 4 unger, sang, tale, kunstverk, familiebilde og ekstra gaver levert på døren vår rett før avreise.... Da ble det stille gitt.....)

Skrevet

Så fint at du ga klar beskjed. Det er nok det sånne folk trenger. De lærer kanskje ikke til en annen gang, men det stopper smella der og da. Dessuten føles det godt å markere hvor grensene går for ens egen del.

Heldige måka da, som fikk fest i mammas seng. Heldige bestefar også som fikk sang, bilde, tale og deilige barnebarn som feiret ham. Bra han hadde vett til å sette pris på det meste. På en sånn dag er det jo viktigst at jubilanten er fornøyd uten at alle andre blir utslitt. Det høres det ut som om dere fikk til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...