Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Babyen min på 4 mnd har ikke hatt bæsj på godt over en uke. virker ikke særlig plaget, men veldig urolig med måltider. Hun får både mm og mme. Slipper puppen etter kort tid, så lurer på om jeg ikke har noe særlig melk mer. drikker fra flaske, men av og til veldig urolig og griner endel. virker egemtlig ikke syk..Men fortvilende være noen sted når hun er sånn. gulper endel også. hva skal vi gjøre?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Dersom du har Maltekstrakt i MME så vil den lille trolig få litt hjelp med avføringen sin. Vi har ca 1/2 teskje i hver flaske han får og har ikke lenger noen problemer. Lykke til.
Benni-min Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 gi sviskesaft og/eller malt. Hvis hun presser på og ikke får ut noe, så hjelpe til med febermål eller q-tips i rompa. Det gir fart på sakene. Lykke til. H*n burde nok få tømt seg snart.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 når jeg gir malt i melken, vil hun ikke ha..kan jeg blande sviskesaft i melken, eller gi på annen måte?
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Ang.å ikke ha bæsjet på over en uke:Jeg ville tatt litt salve på temperaturmålet og "tatt tempen",d kan ofte hjelpe på om det står noe hardt å tetter litt igjen for resten.Det er ikke vondt for henne,hold opp bena mot magen når du tar tp.Du må nok en til to cm opp.Det kan også hjelpe å la henne sitte på fanget og ta bena forsiktig opp mot magen slik at hun lettere klarer å presse. Bruker du malt?En ts dgl.Det er nok lurt siden du bruker mme også. At hun slipper etter kort tid med puppen,er det likt med flasken?Mange gidder ikke suge noe særlig ved puppen når de blir vant med flasken fordi melken kommer mye lettere der..Det kan også være rett og slett at hun har vondt i magen og ikke klarer å spise siden hun nok er ganske oppfyllt. Håper hun får bæsjet snart,da blir det nok bedre:)
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Du kan gi sviskesaft i mme om hun vil ha.Eller bland 1 ts malt ut med pittelitt vann og gi en gang daglig,smaket søtt så det faller nok i smak:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Anbefaler ikke malt da det er gluten i det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå