d",)~^~^~ Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Vi reiser dit i slutten av juni. Har lest gjennom en haug av gamle innlegg om Bulgaria og det virker som om folk er enten totalt misfornøyd eller fullroser landet. Det jeg lurer på er følgende: Har noen av dere bodd på Elite 3? Finnes det i så fall myntvaskeri der eller i nogenlunde umiddelbar nærhet? Flere nevner ekle biller. Noen som vet om disse klekkes så tidlig som 21.juni? Har litt insektsfobi.... På forhånd takk for svar :-)
d",)~^~^~ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2007 Ingen som har vært der??????
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Om jeg husker riktig saa kommer disse billene kun ut om kvelden.. Men vi saa dem kun i taket paa stille utebarer osv, aldri inne restauranter osv.>Det som var ekkelt var jo at de av og til faller ned...Fryktet liksom aa faa en i hodet...Aesj!
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Vi har vært der i begynnelsen av juli, så ikke en eneste bille vi . Har en vennine som var der i august, å da var det biller over alt! Så det går på når du er der nede tror jeg, men vet ikke når disse klekkes.. Vi var kjempe fornøyd med landet, hadde det kjempe flott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå