Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Skjønner ikke helt det der jeg. Vet ikke om jeg har hemmelig venn en gang. Så om noen vil forklare meg litt hadde jeg blitt glad og litt mindre forvirret
vårspiren Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Hei! Her finner du litt info om dem som er med på hemmelig venn. http://pic7.piczo.com/hemmeligvenn/?g=1 Det går ut på at du titter inn på hemmelig venn-forum og sender en mail til en som administrerer det hele dersom du vil være med (trenger nicket ditt samt navn og adresse gaven/kortet skal sendes til). Så får du en bekreftelse på at påmeldingen er mottatt, og så må du skrive litt om deg selv dersom du ikke har deltatt før. Det kan du skrive i mailen når du melder deg på. En stund etter (blir annonsert) får du en mail fra vedkommende du sendte påmelding til. Hun har da funnet en venn til deg som du skal sende noe til. Minstekravet er et kort, men mange velger å sende en liten ting eller to ved siden av kortet. Men det er opp til hver enkelt hvor mye man vil gjøre ut av det. I forsendelsen skriver du noen stikkord om deg selv slik at vedkommende kan gjette hvem du er (nick). Er litt for trøtt til å forklare dette nå, men send meg en pm, så skal jeg forklare videre hvis du ikke har skjønt det helt etter dette :-)
vårspiren Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Huff og huff, dette ble visst bare rot... Skal forsøke å svare deg litt mer oppklarende i morgen formiddag. Jeg mååå legge meg nå, er stuptrøtt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå