Gå til innhold

når vi holder på i to timer om natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg svak da, når jeg etter to timer, gir ham mat???mm

ville ikke roe seg...

våknet vel i 23 tiden og holdt det gående.....

roet seg litt i armene,og lukket øynene men bare 10 sek.... kanskje mer da, men bare han sanset at senga nærmet seg så.....#¤"¤"¤"#¤

skulle jo prøve å være sterk, men det tar jo hele natta.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svak er kanskje ikke det rette ordet ;-)

Men av og til kan slike ting ta hele natta, og flere netter.

Ta det i ei helg, slik at du kanskje har mulighet til hjelp/avlastning om natta, eller med mulighet til å komme til hektene på dagtid.

Har han samme #¤"¤"¤"#¤ når han nærmer seg senga på dagtid? Nettopp byttet rom, seng el.lignende? Slike ting kan gjøre han litt utilpass. Legg genseren din i senga hans. La han være på rommet og leke på dagtid for å bli godt kjent med rommet han skal sove på

Er du skikkelig tøff nå, så tenker jeg det går seg til i løpet av et par netter :) Lykke til.

Skrevet

Lar du han gråte for så å gi mat etter to timer, vil han skjønne at det lønner seg å gråte, og gråter ihvertfall ikke mindre neste gang! Mann deg opp før du legger deg og bestem deg for å være beinhard om natta - hvis du da ønsker at han skal sove hele natten. Gå inn med jevne mellomrom si at det er natta, ikke se han i øynene (det virker stimulerende) og gå bestemt ut igjen. Vondt å høre på gråtingen, men det betaler seg. Lykke til!

Skrevet

det står ikke noe om hvor gammel han er.....men sjekk ut www.sovekarin.no, eller ring henne. litt dyrt, men det funker!!!!!!!

Skrevet

han er snart 14 mnd

ja jeg ga opp etter to timer... trøtt så ei fele selv,og hvor lenge hadde han planer om å holde på da!!`!???!

jeg er fri om dagene, så jeg har mulighet til å ta meg inn når som helst.... så jeg prøver jo å være litt hard hver natt, men det er ikke lett heller....

når han våknet første gangen i natt, så gikk det ikke så lang tid, han vred seg etter å få pupp, men fikk ikke.. det var ikke værst i natt...

men når han våknet rundt ?? husker ikke hva kl var.... men kanskje mot 4 halv fem, da fikk han med en gang..

burde vel kanskje være hard da også....

men da er det så liten tid til morgen og de andre ihuset våkner, så jeg orket ikke å stå i to timer da heller....

men jeg må vel???

har jeg sagt at han er småspist? for det er litt det jeg tenker på også ser du... at kanskje han ER sulten?

en annen ting, jeg kan ikke bare la ham ligge i senga si... han ligger ikke på rygg og venter at jeg skal komme... han snur seg jo rundt, setter seg opp eller står...

han har vel alltid blitt tatt opp....

Skrevet

og så ligger han på samme rom som meg.

Alternativet er å ligge hos storebror.. og hvordan blir leggingen da, storebror sitter gjerne og leker eller noe før han sovner.....

og så har de lesestund i samme tid som minsten skal i senga...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...