Gå til innhold

14.02. Lillestrøm, Pikene på hjørnet. :) hvem kommer??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann,kunne tenke meg å komme en tur ja :o)

hvor sånn ca.ligger det.......?

Det blir mitt første BIM-treff.......litt spent:o)

Skrevet

Æ e ufattelig dårlig å forklare da...

På andre sia av jernbanen. Samme sia som sats.

gå bare til venstre når du kommer ut av jernbanen. Så mene æ det skal være litt lengre bort i gata :)

Skrevet

tihi.:) jeg hadde mitt første sist gang og dette er edt første jeg "planlegger".

men pikene på hjørnet det ligger ved stasjonen, på den siden sats er. :) litt vanskelig å forklare men du veit sikkert hvor baby shop er og da er kafeèn på motsatt hjørne av det bygget altså mot SATS og stasjonen. :) :)

Blir sikkert kjempe koselig å håper du kommer.

Skrevet

Tøft gjort :o)

Det ser ut til at det skal bli greit å finne fram,skal bli deilig å komme seg ut å treffe dere!

Skrevet

Jeg tar med magen og kommer!

Skrevet

Hei!

Jeg har veldig lyst, men kan ikke love at jeg kommer. "Dagen-etter-jobb" er for meg nesten som "dagen-derpå" for andre som har vært på fylla! Men som sagt - jeg har veldig lyst.

Har aldri vært der før - men er det mulig å spise lunsj der eller?

Skrevet

jeg håper da det, ja det er det sikkert vil jeg tro. jeg har aldri vært der jeg heller. :) :)

håper du orker å komme. :) :=)

Skrevet

Ettersom det er flere som ikke har vært med før, tror jeg jammen jeg skal våge meg med, jeg også. Har akkurat flyttet hit, så det vil være kjekt å bli kjent med andre i området.

Skrevet

så bra. :) :) det blir mange nye denne gangen, og det er veldig veldig bra!!!! :) :) :) :)

gleder oss! :) :)

Skrevet

Silje - vil du ringe og bestille bord? Kanskje i ditt navn, slik at de nye finner oss.

Skrevet

ja jeg har tenkt på det for vi blir en god del (jippi :) :) )

men det kan jeg gjøre. :) skal gå å ringe med en gang. :) :)

Skrevet

da er det gjort. :) :) blir kjempe koselig. :) jeg gleder meg så masse. :)

Skrevet

Åååå, jeg så ikke det var treff før nå, og må le litt...har en avtale med ei venninne at vi skal på pikene på hjørnet i dag kl.12..litt komisk siden det er akkurat samme tid.

Men hun er IKKE gravid og skal ikke akkurat ha barn. Så kanskje ikke så kult at jeg menger meg akkurat i dag da selv om det hørtes skikkelig koselig ut og skravle med gravide og småbarns-jenter..

Jaja, jeg får vel sette meg hos dere neste gang hvis jeg rekker:)

19 dager til KS så...

Kos dere..jeg ser dere nok.hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...