Gå til innhold

14.02. Lillestrøm, Pikene på hjørnet. :) hvem kommer??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann,kunne tenke meg å komme en tur ja :o)

hvor sånn ca.ligger det.......?

Det blir mitt første BIM-treff.......litt spent:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e ufattelig dårlig å forklare da...

På andre sia av jernbanen. Samme sia som sats.

gå bare til venstre når du kommer ut av jernbanen. Så mene æ det skal være litt lengre bort i gata :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tihi.:) jeg hadde mitt første sist gang og dette er edt første jeg "planlegger".

 

men pikene på hjørnet det ligger ved stasjonen, på den siden sats er. :) litt vanskelig å forklare men du veit sikkert hvor baby shop er og da er kafeèn på motsatt hjørne av det bygget altså mot SATS og stasjonen. :) :)

 

Blir sikkert kjempe koselig å håper du kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøft gjort :o)

Det ser ut til at det skal bli greit å finne fram,skal bli deilig å komme seg ut å treffe dere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har veldig lyst, men kan ikke love at jeg kommer. "Dagen-etter-jobb" er for meg nesten som "dagen-derpå" for andre som har vært på fylla! Men som sagt - jeg har veldig lyst.

Har aldri vært der før - men er det mulig å spise lunsj der eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det er flere som ikke har vært med før, tror jeg jammen jeg skal våge meg med, jeg også. Har akkurat flyttet hit, så det vil være kjekt å bli kjent med andre i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, jeg så ikke det var treff før nå, og må le litt...har en avtale med ei venninne at vi skal på pikene på hjørnet i dag kl.12..litt komisk siden det er akkurat samme tid.

Men hun er IKKE gravid og skal ikke akkurat ha barn. Så kanskje ikke så kult at jeg menger meg akkurat i dag da selv om det hørtes skikkelig koselig ut og skravle med gravide og småbarns-jenter..

Jaja, jeg får vel sette meg hos dere neste gang hvis jeg rekker:)

19 dager til KS så...

Kos dere..jeg ser dere nok.hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...