Gjest Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 vet ikke om du er her,men leste et eneste innlegg nå.har vært uten nett noen dager. kjære deg,jeg er virkelig lei meg for at søstra di nå er sovnet.du har skrevet så mye om henne,og jeg følte at jeg "kjente" henne litt.har fulgt deg og hennes enorme kamp i di siste mnd.har mange ganger tenkt,hvor sterke dere var.hvor enormt flinke dere var til å leve her og nå.koste dere med dagen i dag,og møtte all motstand da den kom. nå leste jeg at hun er sovnet inn,og ble veldig lei meg.men også litt letta.nå har hun ikke vondt mer,men sitter å passer på dere som er igjen.for det vet jeg hun gjør. vet ikke helt hva jeg skal skrive,men vil at du skal vite at jeg tenker på dere alle.å håper dere kommer dere igjennom dette også. vil bare du skal vite at jeg føler med dere,og sender mange gode klemmer i deres retning. klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Takk for det du:) Det går bra med oss.......som du sier, vi er en sterk flokk, vi tar vare på hverandre og går en dag av gangen. Vår kjærlighet til henne som har reist videre, var så uendelig mye sterkere enn egoismen om at hun skulle være her lenger.......hun slapp mer vondt og nå danser hun der hun er, akkurat som vi snakket om før hun dro:-) Det varmer godt med all omsorgen dere her inne gir og har gitt hele denne tiden som har gått. Fint å ha et sted som er bare mitt, og hvor jeg ser at kjærligheten og omsorgen også er mye sterkere enn alt det andre:-) Det er akkurat slik det var i min søsters ånd:-) Klem til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå