Gå til innhold

Tenner


Loppelill

Anbefalte innlegg

Er den mange som har fått tenner? Leander fikk de to første da han var 3 1/2 mnd, men har ikke fått flere. Ble litt overasket da jeg så de, de andre fikk ikke sine første før de var 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, som du ser på morsdags-tråden fikk Edvard sin første i dag. Nr 2 kommer nok etter snart. Hvordan reagerte han da han fikk tenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det så jeg. Syns ikke han reagerte noe sp. Han var så liten. Virker som det blir verre jo eldre de er. Hvordan reagerte Edvard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sovet urolig, og brukt laaang tid på å sovne. Han er sjuk og i tilleg, men tror ikke det har sammenheng. Så det ble tenner og sykdom på en gang. Vi er litt trøtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tett i brystet og hoster en del. Litt feber og blass i blikket. Har fått sånn bricanyl hos legen. Sånn mild astma-medisin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars, høres ikke gilt ut. Leander hadde urinveisinfeksjon da han var 6 dager gammel. Lå bare helt stille med lukkede øyne. Det var ikke noe gilt. De blir så små når de er syke.

 

Håper han blir fort frisk. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min gutt fikk også de to første nede da han var 3 mnd. Først nå kommer det flere, en av tennene opp har begynt å vise seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...