Gå til innhold

jippi..gravid igjenn:) !!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

begge tester var positiv... :-) ventetiden er aaaaltfor lang.. min midlertidige termin er 14 oktober og det er aaaltfor lang ventetid...har så lyst å si det til alle men skal prøve og se hvor lenge jeg holder meg.folk lurer jo fælt siden jeg er sluttet og røyke, og ellers det man må holde seg unna...røyken er fryktelig vanskelig!!!!!!! noen andre som sliter med å slutte:-( ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei gratulerer så mye;)

røyker ikke, men kan virkelig skjønne at du sliter, for jeg syns det er kjempe vanskelig å kutte ut colaen min som jeg er litt for gla i og med min vilje styrke hadde nok jeg hatt store problemer med å kutte ut røyk.

 

STÅ PÅ. tenk på den lille. :)

 

Lykke til med røykekutt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen der, ikke lett å stumpe røyken!!! Men har holdt opp i to uker nå, og det går bedre og bedre dag for dag :)

Kjempe sulten da, men tenker at det er jo mye mindre skadelig med noen kilo for mye enn med den røyken... Lykke til og ja...... GRATULERER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :

Jeg røyker ikke selv, men har forståelser for at mange sliter med dette. Men er det ikke fremdeles så tidlig på året at man kan si at det er ett av nyttråsforsettene? ;) Lykke til i allefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...