Gå til innhold

Bæsjetrøbbel............huff å huff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 6 mnd griner hver eeste gang han bæsjer. Han er kjempe redd. Tror det er pga en gang for ca 2 mnd. siden da vi startet grøt fikk han forstoppelse, og feber. Da det først løsnet tror jeg han fikk veldig vondt, og blødde litt. Grusomt....

Problemet er at fremdeles hender detat han "sprekker" og får en liten rift i åpningen nr han bæsjer. Jeg begynner å bli itt bekymret.skal da ikke være sånn???

Jeg gir ikke for tykk grøt, og introduserer matvarer gradvis. Gir bare mat som er tilpsset 4-6 mnd. Gir ikke banan.............hva gjør jeg galt??

Er det normalt? Han blør selvsagt ikke hver gang, en det hender fremdeles.....Vil jo helst at det ikke skal skje i det hele tatt.burde jeg gi sviskesaft i tillegg til malt i melken? Hvordan skal avføringen til en 6 mnd. baby som får grøt 3 gngr. daglig se ut?

ubehagelig emne dette.men viktig for meg å få svar...............

Takk på forhånd

bekymret mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gitt litt extra mye malt, og sviskesaft og kanskje smurt litt godt med sinksalve e.l. der det pleier å sprekke? Lykke til! Jenta vår hadde hard mage for litt siden, ikke no moro det nei;(

Skrevet

Uff stakkars liten!

Fikk helt vondt inni meg når jeg leste dette innlegget og løp rett til kjøleskapet og ga veslemor et par teskjeer sviske. Hun har akkurat begynt med grøt og har vært skikkelig hard i magen har jeg merket og ikke fått ut noe på lenge.

Kan dessverre ikke svare deg, men skjønner du er bekymret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...