Gå til innhold

Ang. anonyme angrep på personer og nick på Kranglesida.


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen klarer tydeligvis ikke å holde seg til reglene som står svart på hvitt øverst på sida.

Synes det begynner å gå litt for langt til tider. En ting er angrep på utseende, værre når det blir mer alvorlige ting som seksuell legning osv.

Kansje Anomymknappen burde blitt fjernet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis de fjerner hele Kranglesiden kommer dte til å bli masse drittslenging på Skravlesiden igjen, som det var før Kranglesiden ble opprettet.

 

JA til fjerning av anonymknappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen så er det "tøffe" anonyme som driver med ren mobbing av folk på krangle... Om en skal forsvare noen der, med nick så blir en bombadert. Da kaster de anonmye seg over på den som skal forsvare... Nå er det nok.. FJERN den anonym knappen på krangle. Det er et forum for mobbing.. ikke en side for ren krangling.. og nok er nok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta en sjekk, vi kommer ikke til å fjerne anonym knappen der inne. Dersom man blir plaget av at det er sure innlegg, så får man heller la være å være der inne.

Det er så enkelt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk ikke så enkelt. De fra Krangle gårt inn på Skravle og finner noe de kan bruke. Så drar de det tilbke til Karngle og starter å slenge dritt.

Dagens offer trenger aldri å ha satt sin fot på Krangle engang, det har holdt å si noe litt dumt elller være en som får massa svar på Skravle.

Selv har jeg aldri vært et av offerene, men synes det bare blir litt for teit til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men kjære deg.

Det er mange som søker på nicket sitt, for å se om folk har prøvd å ta kontakt med dem.

De finner en link, klikker seg inn på den og havner på Kranglesiden, hvor det er masse hetsing inne på den linken.

 

Da er det ikke lett å holde seg unna Kranglesiden og ei heller de anonyme mobberne.

Greit at dere har en krangleside, men dere er jo ikke flinke til å følge den opp.

Jeg har fjernet meg mer og mer fra disse sidene, rett og slett fordi jeg er lei. Har funnet meg et nytt forum og har gått fra å bruke dinbaby daglig og flere ganger daglig, til å komme innom litt sånn i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få bort kranglesiden, fjern anonymknappen og steng ute folk som trakasserer. Trenger noen å spørre spørsmål, så lag et EGET forum for vanskelige intime/etiske/personlige spørsmål, slik flere foreslår. Dere gjør en altfor dårlig jobb med å få bort slike brukere.

 

Synes egentlig hele forumet på bim bør fjernes, dersom dere ikke klarer å opprettholde en viss kvalitet på hva som slipper igjennom. Krangling er en ting, men når det går på trakasering av enkeltpersoner og grupper av brukere her, synes jeg bim blir et uverdig og trashy sted å bruke tid på. Kommer til å slutte som bruker her om det ikke blir STOR forbedring her.

 

Skjønner ikke vitsen med en krangleside heller, når hverken dere eller brukerne følger reglene som står øverst på siden. "Stor takhøyde"? Og "følge norsk lov"? Er det å henge ut og trakasere personer og enkeltgrupper tillatt i henhold til norsk lov? "Kjenner dere hormonene koker?" Hormonene skal da vitterlig ikke være en unnskyldning for å oppføre seg ufint og forferdelig ovenfor sine medmennesker, som man atpåtil ikke kjenner? Hormoner er INGEN unnskyldning for slik opptreden OVERHODET. Vi er da mennesker, ikke dyr!

 

Det handler om å ta ansvar jordmor Siri/moderator, for at nettstedet dere driver, skal være et verdig sted å bruke sin tid på. Det er det per dags dato IKKE, på grunn av kranglesiden, anonymknapper og mobbing. Gjør dere noe med problemene vi viser dere, blir dette et bra sted å være. Kan per idag ikke anbefale bim til noen jeg kjenner, på grunn av lavmålet her inne.

 

Så lenge jeg er bruker av bim vil jeg gjøre det jeg kan for å stoppe mobbingen her. Jeg kommer til å fortsette å kontakte dere om alt jeg finner av denne typen innlegg. Ellers så får dere stenge meg ute som bruker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...