Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jordmor sa til meg at man ofte hadde lik fødsel som sin mor. Også lurte jeg på om det også gjelder hvordan fødselen starter? Hos min mor har alle fødselene startet med rier, betyr det at det er stor sjans for at det blir slik hos meg også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det startet med rier på mammas 4 fødsler også, og de måtte ta vannet på sykehuset. Akkurat sånn var det med meg ved forrige fødsle også, så jeg vil bli svært overrasket hvis det denne gangen starter med at vannet går.

Skrevet

Både for mor og meg har de tatt vannet på sykehuset ved full åpning. Men ingen regel uten unntak... Har også hatt en fødsel som startet med vannavgang, og en der vannet gikk av seg selv ca halvveis.

Skrevet

Mamma hadde en fødsel som startet med blødning, en med rier. Min forrige startet med vannavgang etter svake, svake rier som jeg ikke trodde var det en gang...

Skrevet

Jeg er 3. gangs gravid og de to foregående fødslene var forskjellig. Den første fødselen startet med at vannet gikk først uten rier, og den andre startet med rier og vannet kom først like før gutten var ute. Tror ikke det er noen regel på dette nei.. Er spent på hvordan det blir denne gangen, jeg!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...