Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 så kjedelig at du må vente en ekstra uke da... men vi får vel oppi det hele her være litt glade for at de passer ekstra godt på oss og at vi dermed slipper å bekymre oss så lenge i gangen... mager trøst, men dog.... Skjønner godt hvordan du har det om dagen! Jeg gikk jo sykemeldt i 4 måneder før jul og jeg følte meg som en arbeidsledig. Ikke fikk jeg til å gjøre husarbeid med bare en hånd, og dagene gikk stort sett med til å sitte på nett, shoppe, gå på kafe og se tv. Trivelig nok det, men ikke 4 måneder i strekk! Dyrt blir det også..... Ja ja... var du hos frisøren da eller? Høres deiig ut med en frisørtime altså. Jeg har ikek råd akkurat nå, så jeg får ta en runde med striping av hår på badet en kveld. Får bli hos en venninne det da, for i morgen starter vi totalrenovering av badet vårt. # uker skal det visst ta. Tenk; 3 uker uten do... husjameg... gruer meg til det, men får bare ha en bøtte på boden om natta og så har vi alliert oss med naboen også... Skal nok klare det, men gleder meg ikke akkurat... Ja ja... nå skal jeg ta en tur på badet og skrubbe en vugge til babyen vår. Fikk låne vugge av svigers. Den er ca 100 år gammel og min sambos farmor sov i den da hun var liten:) Litt artig med sånne ting som har såpaass affeksjonsverdi:) Men den må nok skrubbes godt, så jeg tenkte jeg skulle ta det griarbeidet før vi får fint og nytt bad. Så er det bare å vaske lett over den når tiden er inne:) Åh, jeg kjenner jeg gleder meg så inderlig til vi skal sette opp alt utstyret! Blir liksom litt mer virkelig da! Var hos en venninne her om dagen for å hjelpe hnen med litt flytting og fikk meg 2 bærenett med babyklær. Mye gutteklær da, så vi får vente i spenning å se om vi får bruk for det meste der:) he he.. har så innmari guttefølelse ennå jeg altså! Skal bli artig å se om jeg har rett eller ikke:) Hvordan går det med deg ellers da? Er mannen din flink å ta vare på deg? Min sambo er alt for flink han! Han har egenltig beordret meg til sofaen i dag. Har vært syk en ukes tid nå,men siden de skal begynne på badet i morgen må jeg jo vaske 3 maskiner med klær, rydde ut av alle skap og tømme det jeg kan fra badet da. Men lote sambo at jeg ikke skal løfte på ting. Bare sette det klart så han kan bære det ut av badet når han kommer hjem fra jobb i kveld.Ja og så må jeg skrubbe den vugga da.... ja ja... ble vel litt mye likevel det der, men jeg skal slappe av resten av dagen i alle fall:=) Nå er det skiskyting på tv, så jeg må løpe og se på Snakkes vennen! Stoooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2007 dytter litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå