Gå til innhold

forventer jeg for mye??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er morsdag i dag. Er det for mye forlangt med en liten oppmerksomhet på min aller første morsdag?? Sambo har enda ikke stått opp fordi han satt å spilte wow(HATE!) til kl 04 i natt. Så i steden for frokost på senga etc så har jeg i dag stått opp kl 06.50 med baby, rydda hus, støvsuget, vasket klær og slike ting.. jeg VET at han ikke har kjøpt noe form for morsdags-gave til meg noe som irriterer meg ekstra fordi i de 3 årene vi har vært sammen så har han hvert år på morsdag ordnet med liten presang til eksen sin fra barna dem har sammen og til og med kjøpt kake som han har dratt ned til henne med... tar dette som om jeg ikke er like mye verd... og han vet at det er morsdag siden vi skal ta med moren hans ut å spandere middag på henne i dag(sammen med svigersøster)......

overreagerer jeg når jeg er litt sint og lei meg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffsan.

Fikk nesten litt vondt i hjerterota når jeg leste det.

Om min mann hadde vartet slik opp til moren til hannes andre barn, hadde jeg, som deg, absolutt forventet litt ekstra.

Synes ikke du overreagerer om du er sint og lei deg. Det hadde, spør du meg, vært rart om du ikke gjor det. Når han klart er mannen som tidligere har gjort stas på mammaen på morsdagen.

huff. Håper han finner på no i løpet av dagen, han har vel enda noen timer igjen av dagen som han kan gjøre det godt på.

Min mann har husket på at det er morsdag, men han glemte det i mårrest. Så etter jeg hadde ammet, og skiftet bleie på jenta vår, spurte jeg om hvem som skulle stå opp med henne i dag. Så minnet jeg han forsiktig på at det var morsdag, og da sto han selvfølgelig opp. En time senere kom han med litt mat og en kopp te til meg på rommet.

Synes det er litt kos å ha en dag som dette, det er faktisk min føste morsdag også.

Skrevet

Dette fikk jeg vondt av å lese også..nei, du forventer ikke mye.skjønner at du er lei deg.

Han burde virkelig anstrenge seg for å gjøre det godt igjen.

Skrevet

vet hvordan det er..er min første morsdag også og jeg har heller ikke fått noen gave eller oppmerksomhet..og det sårer...

Skrevet

Jeg fikk frokost når jeg sto opp jeg, men ikke noe kort eller noe. Er ikke første morsdagen min dette da, men første med babyen vår...

Jeg har kjøpt kake, laget dessert og skal lage middagen...

Jeg vet ikke om jeg er skuffa eller noe enda, for han er ute å går et par mil på ski for trening nå.... men kommer han hjem uten noe som helst blir jeg litt skuffa ja.

Ha en fin dag da jenter, med eller uten oppmerksomhet fra "teite" fedre.

Skrevet

Pappaer flest tenker vel ikke så fælt på sånne ting. Kan du ikke hinte litt i dag da? Er ikke for sent enda! Jeg sa fra forrige uke at det var morsdag i dag, så jeg fikk fin gave med kort og frokost på senga. Hadde jeg ikke sagt noe så hadde det nok ikke blitt noe på meg heller!

Er vi jentene som er så veldig opptatt av sånne ting, så du må ikke være lei deg! :)

Skrevet

JEg gjør akkurat det samme i dag. Ikke antydning til hjelp eller gratulerer fra samboern. Huset ser ut som en krigssone, småen hyler og har vondt i munnen (endelig sovna nå..) og samboern vil ha kake siden jeg ikke bakte når han hadde bursdag tidligere i uka..Han har nemlig vondt i tommelen og er dermed invalid. Tror ikke menn bryr seg så mye om morsdager og greier jeg...Ba ham ringe mora si i stad, men han klarte ikke å trykke nr... ;P

Skrevet

Hvorfor er dere så opphengt i morsdagen? Det er jo bare kommersielt press. Det finnes da nok av andre dager i året han kan vise omsorg og hengivenhet på, og tro meg - det faller alltid mannen mer naturlig å gjøre dette når det IKKE forventes av ham. For min del er det i hvert fall adskillig viktigere at mannen min bidrar hver dag, og at han gjør litt ekstra i ny i ne, enn at han spretter opp som en marionettedukke denne ene dagen å året bare fordi handelsstanden har bestemt at det er det han bør gjøre.

Hvis dere på død og liv vil ha litt ekstra ut av nettopp denne dagen, har jeg et forslag: forfør han så det holder, fyll dagen med lidenskap, og dere får hva dere vil av ham etterpå.

Skrevet

Skjønner deg godt jeg, syns ikke at du overreagerer! Skikkelig dårlig gjort av han, spesielt ettersom han " feirer " morsdag med eksen sin !!!

Vet akkurat hvordan du føler det...

Min sambo sa at Teodor hadde ordnet med noe til meg, men det var bare drittsnakk.... Ingenting, ikke så mye som et gratulerer engang, men mine venninner sender masse sms med gratulasjoner på min første morsdag... Som ikke kunne blitt noe mer jævlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...