Gå til innhold

Kan jeg selge samboer????? ANYONE?!?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så dritlei av sambo som ikke bidrar i husarbeid. Greit han er på jobb hverdager og er sliten om ettermiddagene.. Når helga kommer, sover han til ett-tiden... Badet skulle han vaske mandag... og hvilken dag er det i dag? JO SØNDAG!!! Han gjør ellers ikke mye husarbeid, så det med badet, har jeg selv av prinsipp ikke gjort noe med fordi jeg visste hva som kom til å skje... ARG!

Kan jeg selge samboer på Finn.no? Han er ellers lett å ha med å gjøre, stort sett renslig men ikke den som tar initativ til husarbeid. Lager helst ikke middag og vasker sine egne klær når skapet hans er tomt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verdt et forsøk :)

Menneskehandel er i utgangspunktet ulovlig, men du vil garantert møte forståelse i dette tilfellet!

Skrevet

Enn om jeg heller betaler noen for å ta ham?? Jeg risikerer å bli skyldig da.. hehe...

Er så eitrandes irritert idag, aner ikke hvilken fot jeg har stått opp på... GRRR!!!! Det er godt å "spy ut" litt her inne...

Skrevet

He he, skjønner deg godt jeg! Greit å få ut litt her! Men du har nå humor selv om du er lei sambo :)

Skrevet

Tar du mye for han da? Jeg har bare 25 kr nå :) Han har jo iallefall jobb, det hadde ikke forrige sambo min.

Skrevet

Jeg tviler på at noen vil kjøpe ham, men hvis du tar den gamle Recorden jeg ikke får start på kan jeg ta samboern din...Jeg må nemlig ha noen til å sitte på verandaen og jage fugler og DET må han vel klare....;P

Skrevet

Hehe! Artig! Kanskje jeg kan kjøpe begge hvis han utfyller den andre. Han kan lage middag mens den andre tjener penger.

Skrevet

på finn.no kan man selge hva som helst, så det burde gå greit. Håper du får en grei pris! hehe.. ellers er jo eBay et alternativ da.

Skrevet

hvis han ser ok ut på bilder kan du jo slenge på et par bilder i anonsen din på finn men er han en kjekkas ville jeg lagt han ut på budrunde på qxl eller ebay

Skrevet

Hvis du betaler portoen kan du sikkert få han solgt på Finn.

Du har ikke ett kott eller noe hvor du kan stua han vekk? Dumt hvis man angrer rett etter han er solgt.

Skrevet

Jeg slenger meg på og byr ett styk sutrebaby jeg da...

Men jeg vil helst ikke ha ubrukelige samboere i bytte:p

Skrevet

Hmm... Tror ikke jeg ville lagt inn bud, altså ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...