Gå til innhold

Disse sidene er helt FANTASTISKE!


Mamman til gullet og klumpen

Anbefalte innlegg

Jeg syns disse sidene er ufattelig bra, her kan jeg spørre om alt mellom himmel og jord. Barn og utvikling, spising, sykdom, klær, vogner- absolutt alt, og svar får jeg. Mange forskjellige meninger, kjempeflott.

I tillegg så har jeg noen å prate med angående bryllupet vårt som skal være hemmelig for omverdenen- men hos dere kan jeg rope det ut :o)

Her kan vi fortelle alle at vi er blitt gravide, selv om det bare er 15 min siden vi selv fant det ut, og vi kan diskutere alt nødvendig og unødvendig som vi har lyst til å kjøpe til nurket. Det kan vi gjøre uten å kjede livet av andre "ikke gravide/mammaer-venninner"

 

Takk og lov for prematurdebatten, den er gull verdt for meg, her får vi hverandres erfaringer, trøst og klemmer og solskinnshistorier på rekke og rad :o)

 

Dere har rett og slett forum for det meste, fatter ikke hvordan man klarte seg før dinbaby kom på nett. Da må det ha vært vanskelig å være mor. Hvem skulle man spørre da, når omgangskretsen allerede var spurt, men ikke noe klokere blitt.. Ikke alt man har lyst til å spørre kjentfolk om heller gitt.

 

Nei, tusen takk for dinbaby.com!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...