Velve Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 De siste dagene har lillegutt sovet i egen seng hele kvelden! Han har lagt seg ca 1900 og sovet i senga si til jeg har lagt meg ca 23...Han våkner med en halvtimes/ trekvarters mellomrom,- men han ligger i egen seng! Hurra,- jeg får sett tv og strikket!-og fredagen var venninder her og vi drakk vin og skravlet! Godt med litt vopksenliv etter syv måneder... Vi kjøpte forresten vuggeklosser til senga, de liker han!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Hipp hurra - dette gjør meg glad å høre Velve:-)) Flinke gutten til mamman sin det!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Åååååååååååå så deilig for deg! Det var godt å høre. Nå ble jeg glad!
Natteravnen* Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Deili at han har slått seg til `ro` i egen seng då! -men eeeeeeeeeehhhh, ka e vuggeklosser.....?
Velve Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2007 (Hups...forsøkte meg på et innlegg, men det ble borte...Prøver igjen): Vuggeklosser er noen duppeditter vi har kjøpt (toffeliten.no - Byssan lull heter produktet) som skrues på under sengebeina. Nå kan vi sitte å vugge poden i grindsenga...
Karomamma Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Så bra å høre at det funker med egen seng!! Har bare lest om de klossene, så fint at det virker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå