Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 jeg forstår ikke hva dette skal bety??
Gullemor Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Som "Twilighter" påtar jeg meg ansvaret å gi deg et svar... ) I høst oppsto dette fenomenet på 2. trimester på BiM: The Twilight Zone. Vi var noen gravidøser som befant oss i henholdsvis 2. og 3. trimester. En ting vi hadde til felles var at vi følte oss langt forbi "jippi, vi skal på ultralyd!", "var det babyen som sparket, tro?" og lignende, men likevel ikke heeelt i nærheten av "hvordan ser slimproppen ut?", "min fødselshistorie" og så videre... Vi følte behov for et forum for oss "midt i mellom". Dermed laget vi vår egen tråd; Twilight-tråden. Vi har etterhvert blitt en liten gjeng, bestående av noen faste travere og noen hobby-twilightere, som har holdt sammen gjennom slutten av 2. trimester og hele 3. trimester. "Den siste Twilighter" (les: SpongeBob) fikk sin Knott 2. februar, så nå er vi alle offisielt dibbere og ikke bimmere lenger. Dermed flyttet vi Twilight-tråden over til DiB; sånn at vi fortsatt kunne holde sammen! ) Klemmer fra en "en gang så ivrig twilighter", men som har blitt mer og mer hobby-twilighter etterhvert;
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 skjønte ikke helt det der jeg:o)
*1D* Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Hei. Hobbytwilighter som svarer deg: Var en gjeng som "viste" de var gravide men ikke var klar for å føde enda. Noen holdt til på 2 tri og resten på 3 tri, men alle er "pratesjuke" og veldig koselige! Er jo spennende å følge med på hvordan det går med de man blir "kjent" med og da. Noen har jo hverandre på msn, andre har tlf nr til hverandre og noen møtes med ujevne mellomrom:) Men den enkleste måten å "prate" med alle på er jo rett og slett å poste innlegg på tråden, for da når alle hverandre samtidig. Også er det jo fritt frem for alle å "blande seg" Ha en fortsatt strålende morsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå