MinLilleSkjønne<3 Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 leste du bor like ved lillestrøm?? det gjør jeg og, men hvor bor du?=)
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 siker meg inn her jeg fordi jeg bor også like ved lillestrøm nærmere bestemt rælingen..
MinLilleSkjønne<3 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2007 gjør du det??=) hihi... jeg bor i fetsund=) ikke langt fra hverandre det da:D
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 jupp nei det er jo ikke langt unna! Du får være med på treff en gang da vettu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå