turbogutt Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Har kjøpt nattopse fra babydan og tenkte prøve å legge junior i den om natten, da han er veldig turbo i senga. Snur seg rundt og frem og tilbake og reiser seg og står i senga. Men hvordan gjør dere det når dere skal legge småttisene ? Tar dere på posen før eller etter evnt nattpuppen? Eller er posen festet klar i senga og at dere bare "trer" babyen ned i posen? Syns de festene var så dritharde å få på, at jeg skjønner jeg vil få problemer å feste de når junior er tredd i posen, for jeg klarte det nesten ikke når jeg prøvde med denne tomme posen... hehe
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 jeg hadde bare posen liggende festet og klar i senga og la han nedi da,funket helt fint
petiteM's Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Vi tar på henne posen før nattapupp. Pleier alltid å sovne under måltidet, og legger henne så over i senga. Festene er litt harde, ja, men går bedre med litt trening:-)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Tar den på etter at hun har fått grøt og skal få litt kveldspupp. Jeg har kjøpt noen andre kroker til posen vi har for de er så vanskelige å få på syns jeg og stroppen er litt kort. Så jeg har knipset på noen som er lettere å få på. Flere varianter å få kjøpt på Jernia eller Monter eller lignende butikker.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Jeg tar den på når han skal legge seg. Slipper gris + at jeg kan ikke feste den før han sover (må sovne på siden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå