minime<3 in belly Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Jeg bare lurer på om det psykiske hos oss allerede vet hvilket kjønn barnet har? Uten av vi selv egentlig vet det? Når jeg snakker om barnet mitt til andre så sier jeg: "Ååå.. Nå sparket HAN !!!! Jeg omtaler aldri barnet mitt i HO form. Tror dere eller vet dere om det er en indre påvirkning vi har eller er det bare tilfeldig og at det også er en mulighet for at jeg går med en jente? Jeg vil veldig gjerne vite hva kjønnet er men samboeren min syns det er en del av spenningen å vente de 9 mnd med å få svaret helt sikkert. Vi skal på ultralyd i morgen og jeg gleder meg masse til det. Og jeg bryr meg ikke så mye lenger om ikke å få vite kjønnet, for jeg vil ikke tvinge samboeren min til å måtte vite det. Det er jo bare 21 uker igjen. Jeg klarer å vente de ukene. Men er jo litt nysgjerrig uansett. Noen som har erfaring på dette området?
familien kaos- komplett Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 tror nok ikke det at du tilfeldigvis omtaler barnet som han betyr at du "vet" at det er en gutt. jeg tror de fleste som snakker om en ukjen baby, vil bruke han. gjorde det selv de andre gangene jeg gikk granvid, og det var tilfeldigvis gutter da. kommer kanskje av at det heter EN BABY- altså hankjønn, og ikke EI BABY??? vet ikke helt jeg altså, bare spekulerer:) med førstemann ville jeg ikke vite kjønnet på ul, var helt greit å vente til fødselen, men på neste klarte jeg ikke å holde på spenningen når jeg var på ul en uke før fødselen. "he he, där är pungen, hehehe.." sa den svenske legen da.
VinterSol+2 Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 vel, noen mennesker vet bare sånne ting.. men brukte selv konsekvent han om babyen helt til vi fikk beskjed om at det var ei jente:) er jo 48% sjangse for å få jente og 52% for å få gutt da. så er jo lissom enten eller.. hihi
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Det stemte forrige gang jeg gikk gravid. Jeg sa han, kjøpte blåe klær "fordi det kan begge bruke"...og det ble en han Tror mange gravide vet ubevisst hvilket kjønn det blir.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har hatt jentefølelse under hele svagerskapet, åg på UL fikk eg d bekrefta:) Men d hender at jeg sier "han" i forbinnelsen me babyen, siden man ofte sier "En baby" åg en er jo hannkjønnsord. Men eg trur noen kan føle d på seg:)
en til? Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Jeg sier også han, og jeg tror det er en gutt. Det henner jeg drømmer om babyen, i drømmene er det gutt. Da jeg gikk med første mann, drømte jeg også om en gutt. Husker at det forundret meg at han i drømmen var så blond i håret, jeg er selv ganske mørk ( pappaen er ikke veldig blond han heller). Jeg fikk en skjønn liten blond gutt. Det blir spennende og se på ul. om noen uker.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Jeg sa han både forrige gang og denne gangen . helt ubevisst og jeg har gutt og venter gutt nr 2... Tror ikke det er tilfeldig...
LoveInMyTummy Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 Jeg sa "ho" før UL uten at jeg la merke til det. Det var mamma som gjorde meg oppmerksom på det, og de viste seg å stemme. Har sjekket det to ganger at jeg faktisk venter jente i juni:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå