Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Har aldri opplevd maken...har 3 barn og han minstemann er ellers "det mest vanskelige å oppdra" barnet vårt.Skikkelig viljesterk og umulig neste å kommunisere med. Men det i 2 dagene er gått over alle strekene....hadde nokså litt feber på fredag og jeg var redd at han har vondt noe sted siden det har vært umulig å roe ham ned men tror ikke det.....testet ved å ta ham i sånn type "bilvogn" i kjøpesenter og da var han OK. Allikevel er det noen som har noen tips? Helt umulig feks å vite hva han vil, han bare kaster seg og spreller med alle 4 og slår rundt seg.Redd han skalder seg også.Slår også brødrene sine. Har selvf prøvd med "alle type straff" som stenge ut på rommet, overse og ikke gi oppmerksomhet, være streng, være rolig, skrekk, var rolig men var også hissig detc.... Har vært så sliten siden fredag...og selvf. sover han også forferdelig dårlig.Tidlig oppe, sen i senga (umulig å få den vanlige rutine som han ellers er flink til) og mye våken:-( Noen råd?
de tre bukkenebruse Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 når vår sønn på 2år og 3 måneder får slike anfall setter jeg han i sofaen å sier at han får sitte der til ham skal være snill å ikke skrike mer!d virker så og si hver gang:) men eg må ta den strene tonen når jeg sier det til han hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå