Torpekjærringa Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Noen som har vært der? Lurer på å ta en liten tur på for sommeren eller etter sommeren.............. Men ver ikke så mye om stedet...virker veldig idyliskt & rolig !!
ToPrinsesser<3 Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Veldig rolig og idyllisk sted; er noen år siden jeg var der; på Sunwing. De har pusset opp både basseng og en del leil. etter dette, så det er nok veldig bra nå :-) Sunwing er i det hele tatt veldig ok for små og store; og det skjer mye innad på området man kan delta på. Husker vi hadde leil ut mot veien (før jeg fikk barn), og det var dte litt disco fra over veien. Nå hadde jeg nok bestilt med basseng eller strandutsikt og ikke hatt det "problemet" Litt lang (2 1/2t med pause underveis)busstur fra Heraklion flyplass, men verdt det når en er fremme. Ellers er også Rethymnon en koselig plass, med litt mer liv.
Torpekjærringa Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 Takk for svar, Noramams ) (Hihi....jeg er også en Noramams;o)) Ja, vi har nå bestilt - Vi bestilte stor leilighet med havsutsikt - så da blir det nok SUPERT!! Ja, stussa litt på den lange bussturen....men håper det er verdt det! ))
ToPrinsesser<3 Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Ja det nicket; var vanskelig å finne på noe kreativt den gangen jeg skulle ha et... hihi ;-) Det er kjempefint der og siden det er stopp underveis går det jo greit, men sikkert lurt å ha med litt euro til kjøp av drikke o.l på rasteplassen. Kreta er en flott øy! God tur når den tid kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå