Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Størrelse nr 3 på tutene, skal det renne ut av dem? Syns melken kommer så fort! Kjøpte nye i går og kokte dem, men må bare bruke dr. b sine da det går så alt for fort :-(
Mathias`mamma Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Det renner ikke ut av mine. Ike engang de jeg har stukket et ekstra hull i. Men når jeg heller varmt vann på flaskene og avkjøler vannet i flaskene spruter det ut av dem når jeg heller på flaska.
Ingen_nick_ledig Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Det renner ikke ut av våre, men det drypper. Hvor gammel er babyen da?? Det kan jo tenkes at det er nok med 2 huller i en stund til....
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Hmm, for det gik fint første gang i går! Men i mårrest da jeg skulle gi fikk han ikke svelget unna :-/ Vil bytte flasker siden det er så tungvindt å vaske dr. b sine! De skal da vel tåle å bli kokt? Kokte de før førstegangsbruk også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå